pokeruups Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Heisann. Har en liten plan om å bytte ut min ett år gamle philips-tv i løpet av de første månedene av 2010. Per nå har jeg hatt siktet mitt på størrelsen 46"-55", og spesielt Samsung's led 7-serie. I og med at 55" per nå koster 23-25k, så er dette maks pris. Vil selvfølgelig være med på led trenden, så kun led-tv'er er aktuelle. Noen som har testet 55-tommeren litt over tid, som kan komme med noen saklige innspill, og noen som kan komme med noen saklige alternativer? Mvh Thomas Endret 24. desember 2009 av pokeruups Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Heisann. Har en liten plan om å bytte ut min ett år gamle philips-tv i løpet av de første månedene av 2010. Per nå har jeg hatt siktet mitt på størrelsen 46"-55", og spesielt Samsung's led 7-serie. I og med at 55" per nå koster 23-25k, så er dette maks pris. Vil selvfølgelig være med på led trenden, så kun led-tv'er er aktuelle. Noen som har testet 55-tommeren litt over tid, som kan komme med noen saklige innspill, og noen som kan komme med noen saklige alternativer? Mvh Thomas Du bør nok ha Philipsen en liten stund til siden det er såpass kort tid til det kommer nye modeller på markedet. Å kjøpe 2009 modeller på nyåret er bare et poeng om du har et magert budsjett, men det har egentlig ikke du. Dessuten er det nok lurt å vente på 2 generasjons Edge LED siden det er en del krøll med de første. Lenke til kommentar
pokeruups Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Har planer om å vente til etter CES 2010, for å se hvilke nyheter som er i anmarsj, men synes uansett det er litt interessant med litt research før den tid Noen som har noen formening om Sharps LED tv-er? SHARP LED-TV LC52LE700E f.eks? Den er jo vesentlig billigere, men er det hovedsaklig pga at Samsung har edge-led, og det er dyrere å produsere, eller er Sharps skjermer bare så mye dårligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå