SaitekQ Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Søvn ja, var oppe til klokka 6 i dag. Da først gikk jeg å la meg. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Etter det jeg har lest, er ikke C-vitamin noe mer enn et kjerringråd. Nok søvn og vask hendene ofte. Du får desinfiserende munnvann på apoteket også, som kanskje er litt tryggere enn jod. Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Bruk skjerf, buff eller lignende. Hele tiden. Sov gjerne med det også! Har hatt opptil flere tilfeller denne høsten/vinteren hvor jeg åpenbart var på vei mot forkjølelse, og syptomene var småvond hals og litt "gruggyness". Da tar jeg på meg skjerf, og benytter det til disse symptomene er borte. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 SaitekQ skrev: Søvn ja, var oppe til klokka 6 i dag. Da først gikk jeg å la meg. Tipper det er problemet ditt. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Da var avreise dagen kommet, og jeg føler meg ganske bra. Fortsatt litt uggen i halsen, men det er lite. Tusen takk for alle rådene. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Godt å høre ha en fin tur! Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Litt for sent, men, god tur! Endret 29. desember 2009 av mini097 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå