Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst]Hjelp. Må ikke bli syk, trenger tips for å ikke bli syk.

SaitekQ

Anbefalte innlegg

Hei, våknet idag med vondt i halsen og tett nese. Har hatt det i hele dag og har spist C-vitaminer samt appelsin. Har hørt at det skal hjelpe.

Saken er at jeg skal til syden om 2-3 dager og jeg trenger tips til å ikke bli syk.

Takk skal dere ha og god jul alle sammen! :xmas:

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt tips er en shot med Jagermeister morgen og kveld. Føler ihvertfall at det hjelper, men om det er vitenskapelig bevist vet jeg ikke.

Vær nøye med hygiene, og vask hendene ofte, ikke frys og alle de der rådene som i det store og hele sier seg selv.

Legen til stefaren min mente hvertfall at whiskey hjelper mot det meste, så hvorfor ikke Jägermeister? :p

Lenke til kommentar

Amen til de tre siste, men ikke overdriv. Fast og flytende føde. Holde seg i væskebalanse er stikkordet. Både energigivende næringsstoffer og ikke-energigivende næringsstoffer. Undertegnede pleier som regel å ta seg en tur ut for frisk luft dagen etter dagen med de første symptomene, for så ta seg en dusj. Fortsett prosedyren med fast og flytende føde.

God bedring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...