Gå til innhold

Siemens S55

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siemens som konsept er genialt. :woot:

Eksempelvis muligheten til å koble kommandoer/funksjoner til hurtigtaster er så vidt jeg vet, Siemens alene om. (F.eks. Trykk og hold nede 5 for å skrive ny SMS, eller hvilken som helst annen funksjon du måtte ønske.)

S55 har hatt enkelte bugs; som at telefonen slår seg av, fryser, ikke slutter å ringe, bytter ringetoner av seg selv, osv. Det aller meste er rettet i firmwareoppgraderinger (som du forøvrig får lov til å gjøre selv).

Selv er jeg på min andre S55, og mitt primære ankepunkt er tastaturet. Telefonen registerer ikke alle tastetrykk, noe som er slitsomt både ved SMS og i telefonbanken. I tillegg er designet av tastauret blitt litt mer fancy enn hva godt er. Ikke alle taster er like gode å treffe når man skriver raskt, selv ikke med slanke pianofingre.

Hvis du kan klare deg uten blåtann vil anbefale deg å vente på M55. (Bedre tastatur, bedre display (4096 farger), generelt samme funksjoner)

Lenke til kommentar

Jeg ville holdt meg unna s55, den har jeg dårlige erfaringer med.

Spesielt tastene, utrolig irriterende at de ikke registrerte alle tastetrykkene mine.

Dessuten var skjermen dårlig, nei huff, den telefonen likte jeg ikke.

M55 ser bra ut, men der har du verken bluetooth eller infrarød, noe som du garantert kommer til å bruke.

Dessuten er oppløsningen på skjermen svært dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...