Furyfax Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Lekte meg litt med en pose laban og kamera ikveld. Rød laban vant denne fighten.. Endret 23. desember 2009 av Furyfax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Idèen er god, men kunne tenkt meg å se det fra en litt annen vinkel, om du kanskje bare stikker halve hodet og skulderen til den røde inn i bildet? Sånn et man ser det fra hans vinkel, men bare litt på siden. Synes hodet var litt forstyrrende og tok litt mye plass i bildet. Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 MOrsomt konsept, men enig med anfall her, litt mye "rød laban" i bildet =) Minner meg om disse "stickman" filmene som gikk rundt på mail her for e stund siden =) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg mener at en helt hvit bakgrunn og å flytte den røde fyren lengre frem ville gikk et fantastisk bilde. Nytt forsøk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ser jo ut som bakgrunnen er hvit, bare at det må være mer lys der. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Kan gjøre et nytt forsøk ikveld/natt.. Fikk meg trådløs utløser til jul (takk til min fantastiske kone) Forsøket var gjort på et stort hvitt fat, med et hvitt teppe under.. Endret 25. desember 2009 av Furyfax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Her kan du kanskje få litt inspirasjon. (selv om det er gummibjørner da) Her er eksempel på hvordan du kan sette opp den røde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå