mortania Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Testen var negativ, mwhaha :--D Mest sannsynlig fordi hun hadde mensen Om dere er bekymret for dette finnes det noe som heter prevensjonsmidler. Just an FYI... Lenke til kommentar
Gjest bekymeret jente 31 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 hei jeg er jente 31 år . I forje mnd hadde jeg mens i ca 3 dager . Så stoppet det . Så tok jeg en gravidtest men det var negativ ... Kan jeg være forsatt gravid ??? min vekt sviget veldig også . Jeg sov mere etter det . var mere trøtt å behovet for søvn var større . Nå er mere litt kvalm . så jeg vet ikke hva det kan være . Man kan være gravid uten at man vet det selv . Eller spiller kroppen meg en puss !!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ta en test til da vel. Er du fortsatt usikker så gå til legen. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvis du leter etter symptomer så finner du det uansett. Hjelper ikke å bli paranoid, men hvis du er usikker, gå til lege og finn det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå