m`K Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Ja jeg gleder meg helt vilt jeg og Synes warcraft III er det beste statergi multiplayer spillet ever :-) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 http://www.warbucket.com/comic.php?id=22 hehe, kjenner meg litt igjen Lenke til kommentar
Testo Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 JIPPPPPPIIIIIIIII må ha det, bare må ha det Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ja jeg gleder meg helt vilt jeg og Synes warcraft III er det beste statergi multiplayer spillet ever :-) enig.. gleder meg masse Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Det er laget av Blizzard da. De lager aldri dårlige spill. ot: Noen som skal spille WoW foresten? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 ot: Noen som skal spille WoW foresten? Ser mer og mer ut til at det blir mitt første MMORPG, ja... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 gleder meg som en unge jeg også! HAr spilt Betaen en god stund nå, og Blizzard har virkelig gjordt en god jobb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå