JoeDohn Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 http://www.blizzard.com/war3x/pressrelease...se-030529.shtml Står her, grått på svart, at de regner med å slippe WC3:TFT 1. juli... Noen som gleder seg? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ikke bare litt. Kan knapt vente med å få tak i det. Goalen min der skal være å få 1500 random wins, (Illidan ikon). 8) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 visste det, lenge leve aow abuse enda Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 AoW abuse kommer ikke til å funke så godt i TFT, takk gud, de har ikke fortified armor lengre og "eat tree" er skikkelig slapp. Vaskiz, kjenner du en som heter Håvard, nettopp flyttet til Elverum fra Hammerfest, han sa jeg måtte spille med deg i WCIII Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 AoW abuse kommer ikke til å funke så godt i TFT, takk gud, de har ikke fortified armor lengre og "eat tree" er skikkelig slapp. Vaskiz, kjenner du en som heter Håvard, nettopp flyttet til Elverum fra Hammerfest, han sa jeg måtte spille med deg i WCIII Hehe, han har nevnt no slik til meg også. Og ja, jeg kjenner han, siden jeg var veldig liten. Han er vel mere på ferie i Elverum for tida sånn jeg har forstått det De har vel fått heavy armour eller no når de er uproota. Selv om jeg ikke har satt meg helt inn i de nye forandringene ennå. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 4. juli kommer spillet i Norge bare tre dager etter? wow, Norge kommer seg virkelig... AoW-abuse nytter ikke lengre... når casters peller ned uproota ancients så burde jo det si litt... (den nye heavyarmouren reduserer litt fra alle bortsett fra magic-skade) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 altså, ingen fatter kva som er gale med aows DET ER IKKJE PÅGRUNN AV FORTIFIED ARMOR, men det er pågrunn av dei er units som ikkje tar food. Altså det betyr når du kan ha ein større hær og enda halde deg på 50 food. 2 helter + 15 archers + 50 aows er ikkje så enkelt enda dei har heavy armor nå dei koster jo trossalt omtrent ingenting og 150+60 gull og 60 wood og er mykje betre meatshield enn MG som tar 7 food Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hver enkel helt på slagmarken skulle fått sånn 2k xp hver, når de tok ned en fientlig AoW, da hadde ingen tort å bruke de til angrep Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Frozen Throne er ferdig og klar til trykking, i følge Gamers Hell. Yay. http://www.gamershell.com/news_GoldBWarcra...heFrozenT.shtml Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Frozen Throne er ferdig og klar til trykking, i følge Gamers Hell. Yay.http://www.gamershell.com/news_GoldBWarcraft3TheFrozenT.shtml er det ikke det topicen har handlet om hele tiden?? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Gleder meg vilt! Spesielt med tanke på at sp campaign blir ca like stor som i vanilla, og dn var en av de historiene jeg har spillt mest entusiastisk igjennom. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 er det ikke det topicen har handlet om hele tiden?? Eh. Hm. Vel. :oops: Jeg leste ikke linken du postet. Sorry. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Singleplayer-delen er den jeg har gleda meg til mest. Trur jeg har sett intro-videoen. Har ihvertfall forhåndbestillt fra www.akersmic.no. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 forhånds bestilte det frå play.com for 15 pund Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Gleder meg vilt! Spesielt med tanke på at sp campaign blir ca like stor som i vanilla, og dn var en av de historiene jeg har spillt mest entusiastisk igjennom. det er jo en ny single player rase; naga race, et eller annet... trasig at man ikke får bruke den i MP Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Gleder meg vilt! kan ikke vente, har ventet på det siden vinter. Ny rase i single player? Har aldri hørt om det. Er litt skuffet over hvor få nye units som kommer, men det kommer oppdrag i massevis Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg gleder meg noe helt vilt Har bestilt det nå Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 det er jo en ny single player rase; naga race, et eller annet... trasig at man ikke får bruke den i MP er det den de bruker i den "vi skal brife med world-editoren vår og lage en liksom-RPG"-campaignen? GLEEEEDER MEEEEEEG! ehm, sorry for caps, prøv å forstå... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 gleder meg helt villt... har forhåndsbestilt på cdon.no for 229 8) Gleder meg til ny single player jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå