Holograph Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei. Jeg tenkte å kode en enkel gjestebok, hvor jeg har lyst at administratorer skal kunne bruke kommandoer. F.eks. dersom en administrator skriver "/kick Holograph", så blir brukeren Holograph sparket ut av gjesteboken. Vet du om dette er mulig, evt. en løsning? På forhånd takk, Holograph Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hvor godt kan du PHP? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 er det gjestebok eller chattebox du vil ha? høres mer ut som sistnevnte. Lenke til kommentar
Holograph Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg kan PHP godt nok til å lage det CMS'et jeg holder på med. Det blir vel mer en blanding av Chatbox og Gjestebok, siden den er ajaxdrevet. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Da blir det vell heller kun chat og ikke gjestebok.. Hvilket CMS system bygger du på? - Hvilken kode stil bruker du, hardkoding eller OOP? Uansett, så er det en chat som heter http://www.phpfreechat.net/ som bruker ajax (web2.0). Tror du bør satse på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå