seruz Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hei , min lyd driver (soundmax) sluttet nylig å funke, jeg kunne ikke lenger komme meg inn til kontrollpanelet til programmet. så jeg slettet det, å reinstallerte det. så installerte jeg ny driver til motherboarde mitt (Asus M2N-SLI Deluxe), etter at jeg fikk feilmeldinger fra installasjonsprogrammet til Soundmax (Husker ikke feilmeldingen, men jeg kom meg forbi den.) så restarta jeg maskinenen. etter bootscreenen kommer det nå bare en svart skjerm. å visst jeg går i safemode så vil ikke musen eller tastaturet reagere når jeg bruker de. jeg restartet maskinenen å trykte F8, så 'Enable VGA Mode' (etter at jeg hadde lest på ett forum at det fikset problemet for noen), men det skjedde det samme som i Safe mode... Noen som vet en løsning? takk på forhånd. ~Seruz Endret 23. desember 2009 av seruz Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har du prøvd "Siste fungerende konfigurasjon"? Lenke til kommentar
seruz Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Har du prøvd "Siste fungerende konfigurasjon"? Ja, tenkte jeg skulle prøve å resette bios. (fortsatt black screen etter bios restart.) Endret 23. desember 2009 av seruz Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er det vanlig ps2 du bruker, isåfall ville jeg prøvd med usbmus. Lenke til kommentar
seruz Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Er det vanlig ps2 du bruker, isåfall ville jeg prøvd med usbmus. Bruker USBmus, intelli 3.0, men den funker ikke, selv om jeg plugger den inn og ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå