Pstereo Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei, Jeg sitter på et Lian Li PC6070BSCANDV2-kabinett som jeg er fornøyd med. Men et stort minus ved dette kabinettet er manglende støvfilter på luftehullet på den ene sidedøren. Har en 120mm MIST-vifte der. Så mitt spørsmål er: hvor kan jeg få kjøpt støvfiltere? Jeg kan være interessert i å lage dette selv også, men ønsker uansett å få tak i dette mye brukte materialet (nettingstrømpe-tipset styrer jeg helst unna). Link gjerne til tutorials på hvordan man kan lage skikkelige filtere selv! Alternativt kjøper jeg gjerne en støysvak 120/140mm vifte med et støvfilter på; hvis det finnes. Evig takknemlig for svar! E. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Kan dette brukes? Det står jo bare "filter m/monteringsramme, 120mm". Støvfilter det er eller? Må spørre as; knapt med info i linken. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Microplex Hva er galt med nettingstrømpe-tipset? Flaut å ta det med i kassa på den lokale butikken? Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Bare innbiller meg at det ikke er optimalt og at de 35 kronene det filteret vi begge fant nå funker adskillig bedre... Dessuten går de vel fort i stykker disse strømpene? Og: Nei, tror nok jeg skulle klart å kjøpe nettingstrømper i butikken gitt Hvorfor skulle det være flaut forresten? Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Med mindre du har tenkt å stikke skarpe redskaper inn i viften etter at strømpen er montert ser jeg ikke noen grunn til at den skal bli ødelagt. Selv bruker jeg ikke filter, jeg er så ofte inn i mine PCer for å skrifte på noe at det rekker ikke samle seg stort da jeg rengjør hver gang jeg gjør en endring. Men by allmeans, filter er flott det! Bare husk at filterene må rengjøres ganske ofte de også, tette filter er heller ikke optimalt Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Det er notert! Takk for tips Mulig jeg kjøper noen strømper da, men 35 kroner var jo veldig billig. Blir enten en tur på Coop eller Digital Impuls God jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå