Zamoht Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Heisann. Jeg har et mindre problem. Jeg har mistet passordet for internetttilkoblinga mi. Men det ligger fortsatt lagret i dial up programmet i winxp. Er det en mulighet til å vise dette passordet? Jeg vet det finnes programmer til å vise passord fra andre programmer, men har ikke sett noen til mitt problem.. Håper noen kan hjelpe meg snarest.. Mvh Thomas Nilsen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 søk på f.eks. Google etter et program som heter password revealer Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Programmet du gav meg var genialt nok, men det hjalp ikke.. Dial uppen i xp er slu... Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ring ISP. De sender deg nytt. Helt gratis Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Er ikke helt sikker på om sånne passordrevealerting funker på xp.. eller, mulig ejg tar feil. Lenke til kommentar
lceger Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Dette prog. Klarer det www.iopus.com/ Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Ringte Telenor Online's Kundeservice i dag.. De ordnet nytt passord over telefonen, så jeg slapp å vente på et nytt over snailmail.. Takk for hjelpen fra dere! Mvh Thomas Nilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå