ChristianHA Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Er litt usikker på hvor jeg skal poste dette, men prøver her. Har et lite problem med ledeteksten i Vista. Jeg holder på å resette passordet til routeren, og har funnet en liten guide på hvordan man skal gjøre dette. Men i guiden begynner ledeteksten med: C:\Windows, men hos meg begynner den med C:\Users\Christian. Fant ut at man kan løse dette ved å holde inne shif-og høyreklikke der man vil at man skal starte. Problemet er at jeg må kjøre ledeteksten i adminstrator-modus for å løse problemet mitt. Du kan heller ikke sette at ledeteksten alltid skal kjøres som administrator. Litt keitete forklart, men håper dere skjønner hva jeg mener. Noen ideer om en løsning? Hilsen, Christian Lenke til kommentar
nissen8663 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei! Håper dette kan hjelpe: http://www.vistaclues.com/always-run-a-com...-administrator/ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Man navigerer med kommandoen 'cd'. 'cd ..' tar deg opp et nivå. 'cd xxxx' tar deg inn i mappe xxxx Kommandoen 'dir' viser innholdet der du er. Skal du til D: så skriver du 'D:' Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Tusen hjertelig til begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå