Cookiemonster93 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Allright så greia er det at jeg snubla over noe som heter "matchbooks" i går. de ser da slik ut: Det jeg lurer på er; Hva er det på norsk, og enda bedre, hvor kan jeg eventuelt få tak i dem? Hvis noen vet noe som helst som kan hjelpe, blir det satt ytterst pris på ^^ Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Plantasjen har slike. Lenke til kommentar
Cookiemonster93 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Kulio Tar bussen forbi plantasjen til skolen hver dag Shit.. Juleferie.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Sikkert åpent litt i morra Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hvorfor må du ha slike? Vanlige hjelpestikker funker vel like fint? Utseendet/stil? Plassbesparende? EDIT: leif Endret 23. desember 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 ser jo ganske kult ut, sett det i filmer flere ganger Lenke til kommentar
Cookiemonster93 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Yeah yeah må jo kjøre stil Dessuten hadde jeg planer om å lage en slik: Lenke til kommentar
LoFFen- Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har laget denne typen lunte mange ganger og de fungerer fett.. Men du trenger ikke de fyrstikkene, fungerer bra med vanlige fyrstikker. Men du må huske å legge de helt inntil hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå