McBitch Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har aldri skjønt hva jenter ser i disse små gutta.. Skal ikke vi være store og sterke jegere? Flott å være stor å sterk, men du skal jo helst ikke være totalt tilbakestående heller. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Så tynn at man ser underærnert ut; no go. Men ellers synes jeg, personlig, at tynn ikke er et kjempeproblem, så lenge høyden er på plass. Høyde er med andre ord langt viktigere enn vekt for min del. Hvor høy er "høy nok" for din del? Merry Christmas btw Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Som ei jente engang sa til meg - Det bør være klart hvem som er mannen. Altså du bør være større og sterkere enn hun du prøver deg på. Er du ikke det så vil det nok føles litt feil. Endret 24. desember 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg stusste også over den rett høyde greia, hva er egentlig det? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 haha har sjæl probs med lav BMI, har høyden med meg iaf ^^ (196cm). Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det med høydepreferanser er jo veldig individuelt, men jeg tror generelt at de fleste jenter i det minste vil foretrekke at gutten er høyere enn dem selv. Jeg kan ikke snakke for alle, men for min del liker jeg det best når han er cirka 10 eller flere centimeter høyere enn meg. Det er som sagt en personlig preferanse, og som for meg betyr mer enn vekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå