Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jenter tynne gutter?

Gjest tynn

Anbefalte innlegg

Har egentlig alltid lurt på om jeg bør gjøre noe med vekta mi. Har alltid vært forholdsvis godt trent, men har store problemer med å legge på meg. Jeg er derfor veldig tynn, ikke anorektisk tynn, men tynn/slank. Hvordan opplever jenter gutter som er tynne egentlig, fordi det er helt andre "holdepunkter" for hvordan en gutt "skal se ut" i forhold til jenter.

Noen der ute med innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk er ofte slanke på forskjellige måtar, og er ikkje alle kroppsformar som passar like godt til det. om du er av den skranglete typen med heva skuldre og lange bein og armar så vil eg ikkje tru det er like sexy som om du har ei meir maskulin framtreden (les: Fram med brystkassa, ned med skuldrar) så burde det ikkje ha så mykje å seie.

Edit: Og, ja, slim-fit er vegen å gå!

Endret av jonaz91
Lenke til kommentar

Hmm tror det er et lite minus, spørs litt på kroppsform. Selv har jeg så lite fett at det er alt for lite, men har alikevel markerte, men små/vanlige muskler, har ikke sånn nerdetynn kropp, mer en atletisk tynn kropp. Men jeg får mye kommentarer om at jeg bør legge på meg fra jenter, er vel forsåvidt enig i det selv også.

Lenke til kommentar

Behovene våre har forandret seg, og man kan derfor se etter helt andre kvaliteter enn de nødvendige. Jeg klarer å kjøpe mer kjøtt enn en stor, sterk mann klarer å jakte etter, så det behovet er dekket. Da kan man konsentrere seg om helt andre ting. Instinktene våre har nok forandret seg en del de siste 10 000 årene - de er ihvertfall blitt svekket og blitt mindre styrende enn de var før. Aktiv intelligens styrer hverdagen vår, så får heller instinktene slå til en gang i blant. Jeg tror heller ikke vi er bygd lik, for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar

Jeg er vel ganske tynn selv. Men jeg har en BMI som er AKKURAT på gjennomsnittet, men jeg får likevel kommentarer (spesielt fra kompiser) om at jeg er tynn.

Vil si jeg drar en del damer ja, uten å virke for skrytete :p Tror det har mye med utstråling og selvtillit å gjøre.

Lenke til kommentar
Det er kun levestilen vår som har forandra seg på 10 000 år. Vi er fortsatt bygd likt, og instinktene våre er de samme.

Du har helt rett, men menneskers måte å vise makt på er svært annerledes og ganske mer kompleks enn det som er klassisk i naturen. Grunnen er den at mennesker er spinkle og har lite å hamle opp med, men vår desiderte styrke er kreativitet, besluttsomhet, rolighet og selvstendighet. Den som fremviser slike kvaliteter er sterkest, uavhengig av muskler. En maktkamp mellom mennesker i steinalderen går ut på at den av de to kamphanene som klarer seg best uten flokken, vinner. Dette viser man dermed ikke ved slagsmål, men subkommunikasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...