Sacho_chan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg lurer på hvilke steder som er bra å ha sex, og steder som ikke egner seg for sex? Jeg vil også gjerne vite de possetive tingene med å ha sex der, og de neggative (hvis det er noen). Jeg vil også gjerne vite hvilke plasser andre liker å ha sex eller opplevd, og evt. om det er en bra plass eller en dårlig plass. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Herregud, er det så vanskelig ¨å vurdere slikt selv? Jeg hadde sex under en parkert trailer en gang. Det gikk fint, men var rimelig kaldt og litt utsatt i forhold til at folk kunne se oss. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Herregud, er det så vanskelig ¨å vurdere slikt selv? Jeg hadde sex under en parkert trailer en gang. Det gikk fint, men var rimelig kaldt og litt utsatt i forhold til at folk kunne se oss. Jeg ville bare høre hva andre mener Hørtes litt skummelt ut, er det ikke litt trangt under en trailer? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Neiss, ikke som jeg la merke til, i alle fall. Er vel en god meters høyde under der eller noe sånt. Er mye mer upraktisk å ha sex i et lite badekar eller et trangt dusjkabinett. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Neiss, ikke som jeg la merke til, i alle fall. Er vel en god meters høyde under der eller noe sånt. Er mye mer upraktisk å ha sex i et lite badekar eller et trangt dusjkabinett. Kult Ja, det kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Derfor du ikke har dusjkabinett, bare våtrom med sluk i^^ Da får du virkelig utbytte av dusjen Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Derfor du ikke har dusjkabinett, bare våtrom med sluk i^^ Da får du virkelig utbytte av dusjen Nice, da blir det vist stor dusj når jeg får meg leilighet! Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 tror det er en tråd som heter ''merkelige steder du har hatt sex'' eller noe som likner, du kan jo få noen ideer der. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Her og her. Basically rare og spennende plasser å ha sex. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Nice, men vil likevel har en liten possetiv og neggativ kommentar til plassen Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nice, men vil likevel har en liten possetiv og neggativ kommentar til plassen Jeg ville funnet ut av det selv Jeg skal ha et par poster inni der et sted. Om jeg finner dem, kan jeg kopiere dem og lime dem inn hit, så kanskje vi får startet en ny tråd om dette, mtp at de andre er rimelig dau. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Oppå en fryser - Det var noe eget ved dette som liksom gjorde sexen mye bedre? Litt vondt i ryggen om man ligger for lenge, da... I skogen bak Oasen i Bergen Baksetet på en bil mens hans far kjørte - Sinnsykt vrient. Bare la vær... Oralsex på røykeverandaen på en fest jeg var på - Spenning ^^ Stående halvveis inni et skap - Dette er lettest om han du har sex med har litt lang penis, rett og slett på grunn av vinkelen. Sofaen til broren til eksen min - Ha noe under deg ^^ Gikk på nyforelskethet og spenning I sengen (gud så merkverdig!) mens to gjester på festen spilte guitar hero - Igjen, litt spenning, men helst et lite eksperiment for å se hvor lang tid de brukte på å komme seg ut av rommet Så en sofa hos en kompis mens han og en annen kompis satt i en annen sofa og prøvde å ikke se på - Jeg trodde dette skulle være et ONS, men han bestemte plutselig at vi var kjærester... Barnerommet til en jente jeg knapt kjenner. På Karmøy XD - Har veldig lite å si om det egentlig Sengen til moren og faren til eksen min (vi var ikke kjærester lenger da) Lekehytten til eksen min sin fetter og kusine - Übergøy! Det eneste negative med det, er at det blir jævlig varmt, og da må man gjerne åpne vinduer, og der det er en lekehytte er det som regel også unger... XD Klostergarasjen i Bergen - Sikkert noe av det gøyeste og mest romantiske jeg har vært med på ^^ Bak en Kiwibutikk, oppetter en mur, mens jeg var på fest - Bruk hårstrikk... Jeg fikk kommentarer for alt løvet som befant seg i håret mitt Fly fra Kastrup til Flesland - Eksen min fingret meg siden jeg hadde store, comfy shorts Jeg var forsåvidt veldig glad i å ha sex på kjøkkenbenken Det har jeg absolutt ingenting negativt å si om. Ikke det at det er mye negativitet ute og går i innlegget mitt, det handler tross alt om sex Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 nice Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Rareste, sykeste og verste stedet mitt må være i en heis med glassvindu. I mitt forsvar (Ikke at det stiller det hele i noe bedre lys) vil jeg si at vi var begge tungt beruset under det hele Baksetet på en bil mens hans far kjørte- Sinnsykt vrient. Bare la vær... Ok, den der blir du nødt til å utdype :!: Endret 24. desember 2009 av Reltih Lenke til kommentar
mortania Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Rareste, sykeste og verste stedet mitt må være i en heis med glassvindu. I mitt forsvar (Ikke at det stiller det hele i noe bedre lys) vil jeg si at vi var begge tungt beruset under det hele Beruselse bare gjør det meg frigjort, du er alltid fullstendig klar over hva du gjør Baksetet på en bil mens hans far kjørte- Sinnsykt vrient. Bare la vær... Ok, den der blir du nødt til å utdype :!: Er du nå så sikker på at det er sunt at jeg gir deg tips Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Beruselse bare gjør det meg frigjort, du er alltid fullstendig klar over hva du gjør Tomeito, Tomato Er du nå så sikker på at det er sunt at jeg gir deg tips Absolutt! Hvem vet? Kan være nyttig å kunne slike ting i livet :!: Men mest er jeg bare nysgjerrig på hvordan i alle dager det gikk til Lenke til kommentar
mortania Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Beruselse bare gjør det meg frigjort, du er alltid fullstendig klar over hva du gjør Tomeito, Tomato Er du nå så sikker på at det er sunt at jeg gir deg tips Absolutt! Hvem vet? Kan være nyttig å kunne slike ting i livet :!: Men mest er jeg bare nysgjerrig på hvordan i alle dager det gikk til Vi lå bak i bilen og "sov" på turen oppover. Vi kjørte i 8 timer eller noe, kjedet oss Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Vi lå bak i bilen og "sov" på turen oppover. Vi kjørte i 8 timer eller noe, kjedet oss Skal være ganke ninja for å klare det uten å bli fersket. Respekt! :!: Endret 24. desember 2009 av Reltih Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Beruselse bare gjør det meg frigjort, du er alltid fullstendig klar over hva du gjør Tomeito, Tomato Er du nå så sikker på at det er sunt at jeg gir deg tips Absolutt! Hvem vet? Kan være nyttig å kunne slike ting i livet :!: Men mest er jeg bare nysgjerrig på hvordan i alle dager det gikk til Vi lå bak i bilen og "sov" på turen oppover. Vi kjørte i 8 timer eller noe, kjedet oss Nice! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Vi lå bak i bilen og "sov" på turen oppover. Vi kjørte i 8 timer eller noe, kjedet oss Skal være ganke ninja for å klare det uten å bli fersket. Respekt! :!: XD Endret 24. desember 2009 av mortania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg