Sapos Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har lyst på en jean paul dunjakke, men vet ikke hvilken_ butikk man kan kjøpe d. og vet heller ikke hvor mye d koster. HJELP!!! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Boys of Europe fører Jean Paul. Diverse Vic- og Match-butikker også. Kan ikke se for meg at de er så forferdelig dyre. 2000,- kanskje Lenke til kommentar
Sapos Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Boys of Europe fører Jean Paul. Diverse Vic- og Match-butikker også. Kan ikke se for meg at de er så forferdelig dyre. 2000,- kanskje TAKKER Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Trodde Jean Paul (merket som føres av VIC og Match, som ikke må blandes med Jean-Paul Gaultier) sine boblejakker lå på rundt 500 jeg? Mener å huske at jeg så reklame for de i lokalavisen i fjor, da tror jeg prisen var 500. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Ah, jeg har null peiling på prisen. Men føler 2000 er det som går igjen på diverse boblejakker Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Boys of europe i drammen hadde/har halv-pris(500 kr) på dunjakker fra Jean Paul. Vet ikke om tilbudet er hos alle Boys of europe butikkene. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Jean-Paul Gaultier. Hvor finner man disse? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 I Europa er det bare London, Vilnius, Geneve, og en del butikker i Frankrike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå