Gå til innhold

BK: corralejo beach, fuerteventura


dan83

Anbefalte innlegg

Tatt masse bilder fra mitt ophold i fuerteventura, kanari øyene. Veldig idylisk sted, men pgr av det ustabile været vi hadde, så føltes det mer ut som vi var i tropene under regntiden.

 

Poenget med disse bildene er vell å gi litt "tropical feeling" eller kanskje man kunne forestilt seg at de var i et surfe magasin eller tilsvarende!?.

post-142640-1261602891_thumb.jpg

post-142640-1261602915_thumb.jpg

post-142640-1261602938_thumb.jpg

Endret av dan83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de gir definitivt en "tropical feel".. Veldig fin plass å fotografere. Litt kjedelige komposisjoner og hovedmotiver, men farger og lys er fint. :)

 

Ja, de er egentlig ment litt som sånn "surfe stemning" bilder. Det som var litt poenget med bildene, så jeg gadd ikke prøve med masse forskjellige vinkler osv. Orket ikke å drasse opp stativet heller :D

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan disse bølgene hadde blitt med 5-10sek lukker?

 

Synes det var litt mørke skyer og bittelitt kalde farger til å få den eksotiske følelsen. Men surfe fikk jeg lyst til! :p

 

Var enig at bildene kanskje var bitte litt kalde, så økte hvitbalansen litt på et par av dem=) Men har derimot merket at dette varier veldig forskjellig fra hviken skjerm man ser bildene på. Viktig å kalibrer skjermen har jeg skjønt=)

Lenke til kommentar
Dan83: håper det var greit at jeg prøvde å redigere lysforholdene i bilde nr 1. :blush:

 

Mener selv at ditt bilde ble mye varmere og penere nå :)

 

 

post-106180-1261847924_thumb.jpg

 

 

Ole Marius;

 

Hva i "#¤"=!!!%¤ er det du har gjort med bildet hans??

Ser jo rett og slett for jævlig ut nå. Oversaturert områder som i utgangspunktet var fritt for detaljer, (muligens pga småutbrent utgangspunkt.) ble hverken varmere eller penere :no:

 

 

Nei bra jobb Dan83, om enn litt "kjedelige" komposisjoner. Hadde nok som du nevner selv ,gjort seg med litt ehh... surfing i surfebildene ( :p ) men det er jo ikke mye å gjøre noe med. Fin serie med lekre, azurblå toner. Ser ut som en fin plass, fint gjengitt av deg!

Lenke til kommentar
Dan83: håper det var greit at jeg prøvde å redigere lysforholdene i bilde nr 1. :blush:

 

Mener selv at ditt bilde ble mye varmere og penere nå :)

 

 

post-106180-1261847924_thumb.jpg

 

 

Ole Marius;

 

Hva i "#¤"=!!!%¤ er det du har gjort med bildet hans??

Ser jo rett og slett for jævlig ut nå. Oversaturert områder som i utgangspunktet var fritt for detaljer, (muligens pga småutbrent utgangspunkt.) ble hverken varmere eller penere :no:

 

 

Nei bra jobb Dan83, om enn litt "kjedelige" komposisjoner. Hadde nok som du nevner selv ,gjort seg med litt ehh... surfing i surfebildene ( :p ) men det er jo ikke mye å gjøre noe med. Fin serie med lekre, azurblå toner. Ser ut som en fin plass, fint gjengitt av deg!

 

jo takk, har noen andre litt mere klassiske fine landskapsbilder på lur også, som jeg håper faller i smak her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...