arkela Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Soundblaster Audigy har firewire port. Anbefales dette kortet? Støtter firewire porten Pinnacle Studio 7? Hva skjermkort anbefales? Fungerer GeForce 2 korta greit? Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg bruker dette kortet, og det fungerer fin som bare det. Økononisk sett får du nesten et Kinderegg; 2 ting i 1. Bra lydkort og bra Firewire. Quote: On 2002-01-27 11:27, arkela skrev:Soundblaster Audigy har firewire port. Anbefales dette kortet? Støtter firewire porten Pinnacle Studio 7?Hva skjermkort anbefales? Fungerer GeForce 2 korta greit? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg var litt skeptisk i starten. For jeg leste mye på forumet her. Tror nok det er hastigheten på Harddiskene som er begrensningen. Kjører selv RAID 0 med 2 stk 60GB ATA 133. Firewire viker helt strålende på dette kortet. Har ikke sammenlignet med så mange andre kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå