Gjest Guest_usikker_* Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei! Jeg traff en jente på fest i sent i høst. Vi begynte å snakke litt sammen på nettet, og vi avtalte etterhvert å ta en tur til Sverige sammen. Veldig hyggelig tur, og da vi dro hjem til henne senere ble det en film og litt småkyssing. Dette har fortsatt litt av og på siden, med flere restaurant- og kinobesøk, samt hjemmefilmer. Når vi først er sammen, har vi det veldig gøy sammen. Likevel er det nesten alltid jeg som tar initiativet. Hun virker rett og slett ikke veldig interessert. Jeg vet også at dette er en fryktelig bortskjemt jente. Jeg tror det er det som har gjort at hun kan være kommanderende til tider. "Kom hit nå", "kom og hent meg" osv... Jeg har vært hodestups forelsket en stund, men jeg begynner å bli litt lei. Det har gjort at jeg ikke har tatt så mye kontakt med henne i det siste. Det har ført til at hun har tatt opp igjen kontakten slik hun gjorde i begynnelsen. I dag ble jeg derimot rimelig irritert. Hun spurte om jeg hadde kjøpt noen julegave til henne. Det har jeg ikke gjort, iogmed at jeg vanligvis kun kjøper til familie og eventuelt kjæreste/en som har gjensidig interesse. Da fikk jeg sleng i trynet: "Det har XXXX gjort." Denne personen er da en felles kamerat av oss, som har vært interessert i henne lenge. Det har, såvidt jeg vet, likevel ikke skjedd noe mellom de. Jeg følte at dette var en fryktelig unødvendig kommentar fra hennes side, og svarte bare at dersom det er sånn hun skal avgjøre hvem hun skal velge, så får de kose seg. Hun sa at hun ikke skulle satse på noen, og at hun bare spøkte. Spørsmålet jeg sitter igjen med er: Er det verdt det å prøve å omvende denne dama, så hun faktisk ikke er en bortskjemt drittunge lenger. Sånn det er akkurat nå, så ser jeg ikke at det kommer til å funke mer enn i et par måneder før jeg hadde blitt gal. Eller skal jeg rett og slett gi faen? Har veldig vanskelig for å velge noen av delene, for jeg vet at begge deler kommer til å være fryktelig vanskelig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ikke noe å satse på. Som du sier, du kommer til å gå lei veldig fort. Tvilsomt at hun kommer til å forandre noe særlig på noe. Sparer mer på å glemme hun og leite videre. Kanskje kompisen din blir sammen med hun, men hans tap. Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Mitt råd er å gi faen. Hun kommer ikke til å forandre seg, kjenner til typen. Finn deg heller noen du ikke ønsker å forandre noe på Det må da være et mye bedre utgangspunkt? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Run! Finn deg ei som ikke er bortskjemt. Du greier ikke forandre hun uansett. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 [...] og svarte bare at dersom det er sånn hun skal avgjøre hvem hun skal velge, så får de kose seg. Hun sa at hun ikke skulle satse på noen, og at hun bare spøkte. Sånn hun skal AVGJØRE hvem hun skal velge? Er det Ungkarskvinnen eller? Virker nesten som om du er sånn løpegutt som gjør hva du blir bedt om. Om hun ikke er "sikker" på om hun vil ha deg så må du isf. vise det eller gi faen. Dette "kanskje meg"-opplegget fører ingen steds hen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Usikker på om jeg tolker innlegget ditt riktig, Pelle, men han mente nok at om det er slik hun velger type, så driter han fint i hun og det er åpent for kompisen. Lenke til kommentar
Castman Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Bit i det sure eplet å la henne gå... kjerringer som forventer at de blir spandert på er IKKE noe å satse på. De forventer bare mer og mer ettersom tiden går også.. grunnlaget blir helt feil. Om du ikke har store planer for å bli tøffel mann så dropper du henne!!! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 lyser noen varsellamper. du kan jo prøve å virke uinteressert en stund å se hvordan hun reagerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå