evilleader360 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hei, har hatt problemer med kakerlakker en god stund og klarte å 'bekjempe' dem for ikke så lenge siden, men min metode var ikke nok (teipet fast små åpninger på kjøkkenet). Det viser seg nå at de har kommet tilbake og nå er jeg luta lei. Jeg har lest en del på nettet og har kommet frem til den konklusjonen at borsyre er kanskje den kjemikalien som fungerer best. Får jeg kjøpt det i nærmeste apotek? Hadde helst vært fint med borsyre på spray da det vil gjøre det enklere å spraye bak kjøleskapet etc, men jeg er åpent for alt, vanlig borsyre går helt sikkert greit det også. Noen som vet hvor mange gram jeg burde anskaffe meg av denne kjemikalien? Håper på noen fornuftige svar! Tusen takk! Endret 23. desember 2009 av evilleader360 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kontakt faghjelp. Lenke til kommentar
Nik Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 En stund siden nå, dvs ca 8 år, men hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 TS har ikke vært pålogget siden 2014 så jeg tror ikke h*n kommer til å svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå