Useless1 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hey.. Jeg gamer da altså Call of duty modern warfare 2 og er godt fornøyd med spillet. Jeg hadde åpnet min NAT og alt funka fett, helt til strømmen gikk = routeren skrudde seg av. Da gikk den fra open tilbake til strict. Nå gjør jeg som jeg gjorde første ganga for å prøve å åpne den, men den vil ikke gjøre som jeg sier. Den står fortsatt å lyser i rødt "STRICT" etter at jeg har "åpna" den. Noen som kan hjelpe meg å åpne dette? (Har windows 7 om det har noe å si) /takk! Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Det er et poeng i å fortelle hvilken router du har. portforward.com har en fin oversikt over hvordan ting gjøres. Alternativt kan du, hvis det er støtte, bytte til annen firmware på routeren din. Tomato anbefales. Edit: kan det være denne? Endret 23. desember 2009 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Useless1 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Når det gjelder router... det står spark lan UV router på den fireware... hvis jeg endrer den.. hva har det å si, eventuelt hva tjener/taper jeg på det?^^ Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Du må nesten hoste opp modellnummer hvis det skal nytte. Noe ala WX-6615** Du kan jo lese changelog for ny stock firmware på sparklan.com/support. Ellers er det bare å lese om tomato på wikibooks.org/wiki/Tomato_(firmware) Edit: Emnetittelen er lite beskrivende. Endret 23. desember 2009 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Useless1 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Routeren min heter WX-6615M Lenke til kommentar
Useless1 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har nettopp lasta ned User's Manual for routeren vår.. men jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre... HJELPPP! (A)! ( http://www.sparklan.com/download.php?prod_...load=1261833646 ) Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) fant ikke noe 6615_M_ bare 6615. Det har blitt sluppet en ny firmware fra sparklan, men det ser ut til å være en del problemer med den. Det ligger ikke noe hos sparklan for 6615, bare for 6615GT. Jeg ville flashet til tomato, og kjøpt noe annet om det skulle vise seg at det ikke virker. edit: ser ut til å være støttet av DD-WRT v24 preSP2 (Build13064), du kan evt sjekke OpenWrt. Endret 27. desember 2009 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå