camillaconstance Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har skaffet meg en iphone 3GS som jeg blir sprø av!! Har brukt den i 11 dager og flere ganger så reagerer ikke skjermen når jeg skal sende melding, dvs trykke på send-knappen. Hvis jeg slår av og på så fungerer det, men på 11 dager har det sikkert skjedd 5-6 ganger. Ikke så ofte, men nok til at jeg blir veldig irritert. What to do?? Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har du øydelagt den? Mistet den i bakken? Kanskje du burde reklamere på den. Lenke til kommentar
camillaconstance Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Nei den er meget pent behandlet, ikke mistet i bakken. Kanskje jeg bør det, men hvordan skal jeg klare meg uten, er jo avhengig Lenke til kommentar
camillaconstance Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 men er det en software feil kanskje? siden den fungerer sånn ellers Hvor får man fikset det da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Du kan fort finne ut om det er softwarefeil ved å kjøre gjennoppretting. Hold inne Hjem og Power i 1min og så gjennopprett i iTunes og legg på backupen din. Om dette ikke hjelper må du nok sende telefonen fra deg. Lenke til kommentar
camillaconstance Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Hjem på iphone? er ikke det bare ipod? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gjenopprett, oppdater, hvis det ikke hjelper blir det service. iPhone er ganske grei å feilsøke sånn sett. Lenke til kommentar
camillaconstance Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Takk, har gjort det og ikke hatt problemet siden. Snille dere som hjelper en jente i nød Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå