LucarioX Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Noen som har hatt problemer med lyden på PS3? Har de siste dagene opplevd at lyden skurrer, er ujevn og at bassen er altfor høy. Nytter nesten ikke ha på lyd lenger, opplevelsen blir passe forferdelig.. Noen som har noen idee om hva som kan være galt? Dette passer utrolig dårlig nå i julen! Endret 23. desember 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har du prøvde deg frem med de forskjellige lyd instillingene,haket av forskjellige output signalene èn etter èn etc? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Inne på HDMI option under lydinnstillinger? Nå kan jeg ikke høre på musikk mens jeg blar rundt i menyene lenger heller. Velger jeg en sang på f.eks harddisken, spiller av og trykker på PS-knappen får jeg spørsmål om jeg vil "avslutte avspillingen". Hva er det for noe tull? Før kunne jeg surfe og bla rundt i menyene mens jeg spilte av musikken! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja hva faen er det for noe piss? La eg også merke til i dag faktisk Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Det med at du ikke kan bla rundt i XMB lenger? Utrolig merkelig, hvordan kan Sony endre det uten å gjøre det i en firmware update? Oppdaterte til 3.15 i sted, og det hjalp ikke. Samme problem både før og etter! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 FØR var det jo slik elendighet, men det ble fikset. Så ja? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Får bladd rundt i XMB og surfa i browseren når jeg hører på musikk jeg.. Får dere fortsatt ikke gjort det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå