RamGuy Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har nettopp gått til anskaffelsen av et Logitech Wheel Speed Force til Nintendo Wii, og det er alltid like morsomt å få satt opp slike trådløse enheter! Gjør det som står og som står beskrevet på Logitech sitt supportforum, jeg tar nemlig å skrur på Wii, plugger i strøm til rattet, for så å sette USB-enheten inn i konsollen, da skal det visstnok koble seg opp av seg selv, eventuelt må jeg berøre en av front-knappene på rattet, noe jeg forsøker. Men det skjer null, niks, nada? Jeg forsøker å trykke på sync knappen på både Wii og USB-adapteren, men det er absolutt null kommunikasjon mellom konsoll og rattet, den dukker ikke opp som kontroll nr1 i hovedmenyen på Wii, ei heller som kontroll nr2 om jeg bruker en vanlig Wii Remote for å komme meg til Wii Remote Settings? Er det noen super avansert, hemmelig, magisk metode for å få dette til å virke? Det lyser og viser at det strøm i både ratt og adapter, men null kommunikasjon med konsoll? Noen som forøvrig vet om dette rattet fungerer med Mario Kart Wii? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Tja, har selv stått og brukt 10-20 min en gang på å synce inn kontroller. Sjekk deksel eller noe for å se etter "rare" knapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå