arne12 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Håper jeg poster i riktig kategori nå... Kan man lagre filer som .exe og .zip på en Ipod 2 og overføre dem til en annen maskin. Altså bruke ipoden som en bærbar harddisk? Lenke til kommentar
Danny Mehan Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Det er bare å plugge den inn i hvilken som helst pc, så kommer den opp som egen harddisk! Uten drivere!! 8) Lenke til kommentar
Amy Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er dette virkelig sant? Hva skal en med Musicmatch da dersom en kan overføre filer som om det var en extern harddisk? Er det flere som kan bekrefte dette? Amy Lenke til kommentar
Amy Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det noen som vet noe om dette? Har planer om å kjøpe en siden jeg er i USA for tiden, men det hadde vært veldig digg å kunne bruke den som extern harddisk også, og det enkleste er jo drag and drop Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det noen som vet noe om dette? Har planer om å kjøpe en siden jeg er i USA for tiden, men det hadde vært veldig digg å kunne bruke den som extern harddisk også, og det enkleste er jo drag and drop Drag and drop funker som det gjør på hvilken som helst annen intern HD. Når det gjelder musikkfiler så er vel disse usynlige så du må bruke MusicM for å overføre. Dette er pga noen regler anngående piratbruk eller noe. Å få vist disse filene er dog ikke noe problem med en liten hack. Lenke til kommentar
Amy Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Tusen takk! Da er jeg bare én dag unna fra å være eier av en 20 gig iPod! Lenke til kommentar
tore- Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Rettelse: Ipod 2? Du mener tredje generasjons Ipod, ikke "Ipod 2". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå