Gå til innhold

Mellomlande på Island på vei til USA

Faktum1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Men det er mulig det du sier men da snakker vi om en annen type billett, som lar deg gå av flyplassen og tilbringe 1 dag eller flere dager i Island for så å reise til USA, vet om flere som har gjort det.

edit: Mulig jeg leste feil, kjøpte du en flyreise til usa eller tenker du på separate flybilletter?

Regnet med at du kjøpte en flybillett til usa og at du mellomlander i Island.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
Nei. Men det er mulig det du sier men da snakker vi om en annen type billett, som lar deg gå av flyplassen og tilbringe 1 dag eller flere dager i Island for så å reise til USA, vet om flere som har gjort det.

Hvilke reisebyråer/flyselskaper er det som gjør dette? Vet du eventuelt hvor mye ekstra det koster?

Lenke til kommentar

Ett par timer er umuligt. Da neste fly tar av ca. 90 minutter etter landing på Keflavik. Flyene til USA tar av utpå ettermiddagen en gang, så skal du sove på Island så trenger du ikke å stresse om morgenen for å rekke flyet.

Utover det syns jeg mellomlanding på Island er ganske fint, du får strekt på beina og har tid til å spise og handle taxfree mens du venter. Bagasje går automatisk over til neste fly.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Iceland Air har noe som de kaller Stop-over / Multi City der kan du legge inn de reisene/ datoene du selv ønsker, jeg bestilte selv en slik tur for noen dager siden

Avreise fra Stavanger 1/6 til Reykjavík

Avreise fra Reykjavík 4/6 til New York

Avreise fra New York 13/6 til Stavanger

Totalpris 4400kr

Lenke til kommentar
Totalpris 4400kr

Tilsvarende er 5 411 fra Bergen, men billigere på andre datoer

og ikke lenger mulig fra Stavanger (må velge 12. eller 14. hjem)

Ja men nå fikk han iallefall noen priser og forholde seg til, dama reiser ifra Oslo og betaler 3800 for den samme turen, Iceland Air er kjent for og endre prisene sine hele tiden så man kan være heldig og snuble over et tilbud :)

Lenke til kommentar
Iceland Air er kjent for og endre prisene sine hele tiden så man kan være heldig og snuble over et tilbud :)

Det var litt av poenget med min kommenter.

Er IA en av dem som justerer prisene etter trafikken på siden?

Forøvrig frister den turen, men med to hus som males i sommer blir det kort sommerferie i år.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...