m4j3s7y Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har ikke så veldig mye erfaring med forskjellige LCD-skjermer, men jeg er ganske sikker på at min skjerm ikke funker som den skal. Det tok lang tid før jeg innså hvor ille det var. Ikke før en scene tidlig i Dead Space hvor man tar en heis omgitt av blinkende blå lys, forstod jeg hvor ille det var. Hver gang lyset blinket la jeg merke til at bildet på en måte ble delt opp i streker som om det var for lav hertz eller at bildet ikke klarer å oppdatere seg fort nok. Dette skjer når det er mye bevegelse i bildet uansett hva jeg gjør. Jeg kan redusere dette ved å bruke vertical sync, men da sliter jeg med etterslep på musa, noe som er utrolig irriterende og går ut over aim. I tillegg sliter jeg med veldig dårlige kontraster. Røykeffekter og skyer blir delt opp grove lag hvor det skal være en glatt overgang i nyanser. Jeg har innstallert ATI Catalyst 9.12 driveren og kjørt det jeg har funnet av drivere for skjermen, men det tar bare et halvt sekund og gjør ingen forskjell. DirectX 11 og .NET Framework 3.5 er også innstallert. Vær så snill og hjelp meg her. Jeg har ventet i 6 måneder på å kunne kjøre alle nye spill på fullt, men sliter hele tiden med nye problem. På forhånd takk Samsung 22" Wide Syncmaster T220 Sapphire Radeon HD 4870x2 2GB GDDR5 Lenke til kommentar
m4j3s7y Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Huff... Er det noen som isåfall kan svare på hvorfor ingen vil svare på tråden min? Mange nye tråder med mange svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå