GamerX Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei, har akkuratt fått mine nye logitech x-540 høytalere i posten. Har satt ut høytalerene og koblet alt til subben og pcen. Men når jeg skrudde på pcen og hadde på litt musikk kom det ikke en lyd :/ Hadde vert veldig bra vist noen hadde noen ideer om hva jeg kan gøre for å ordne dette. Har ikke annet lydkort en det som er intigrert i hovedkortet, men tror dette skal funke uten ekstra lydkort. Eller? Tilkoblingen til pcen er 3x1.5mm jack plugger. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 du må konfigurere høytalerne sikkert, gå i kontrollpanel ett eller annet med lyd og still inn. Lenke til kommentar
GamerX Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 du må konfigurere høytalerne sikkert, gå i kontrollpanel ett eller annet med lyd og still inn. Har prøvd. Bladd gjennom det meste, men ingenting virker ser det ut som. Lenke til kommentar
GamerX Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 du må konfigurere høytalerne sikkert, gå i kontrollpanel ett eller annet med lyd og still inn. Har prøvd. Bladd gjennom det meste, men ingenting virker ser det ut som. Sorrysorry! Føler meg UTROLIG dum nå! Koblet feil i pcen. Pga. to grønne "innganger" + mørkt. Må bare beklage ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå