Duffo Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Klarer ikke holde meg vekke fra kjeksene og brusen og er redd jeg blir feit i jula når colaen og alle pepperkakene står på bordet åssen skal man holde seg unna de da? er stappmett etter middagen men har lyst på meeer noen tips? edit: det dunker skikkelig hardt i hjertet mitt nå og vanskelig å puste.. er det pga alt det usunne? Endret 23. desember 2009 av Duffo Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Tror helsedelen av forumet er bedre til å spørre om slikt. Men angående det å holde seg unna, så er det bare viljestyrke det går på. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Du har spist for mye kjeks ja! Avrusning neste. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Du er redd du blir feit i jula? Er ikke jula tidspunktet man skal spise mest mulig feit mat? Spis deg feit i jula, og tren hardt etterpå Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kos deg i jula, og sett deg et nyttårsforsett om å bli sunnere og trene Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Om du er tynn fra før så skal det litt mer til enn ei jul for å få deg feit. Spis og drit i vekta. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Selv har jeg ikke engang greid å spise opp sjokoladekallenderen av mangel på sjokoladelyst :o Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Så flott for deg. God jul. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kjøp en safe med tidslås, så setter du all brus og snack inn der. Så stiller du tidslåsen slik at safen kan åpnes hver 6 time elns. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Så flott for deg. God jul. x2 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kjøp en safe med tidslås, så setter du all brus og snack inn der. Så stiller du tidslåsen slik at safen kan åpnes hver 6 time elns. Men da er det jo bare å ta ut ALT med en gang. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kjøp en safe med tidslås, så setter du all brus og snack inn der. Så stiller du tidslåsen slik at safen kan åpnes hver 6 time elns. Men da er det jo bare å ta ut ALT med en gang. Derfor man må bygge en maskin som bare utleverer 1 kjeks, og et glass brus.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Selv fikk jeg brystbrann av alt ribbesvoret, så det ble bare pistasjnøtter utover kvelden på meg. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Haha, den er kjiip. :/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vi hadde heldigvis jævlig mange pistasjnøtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå