Gå til innhold

Colin McRae Rally 3-demo er ute


Gjest Slettet-gjmTLx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spillt demoen en del nå, og jeg digger den. Her er tidene mine, om det var en konkurranse på gang :)

 

UK: 3:04:88, Japan: 3:16:09, Sweden 2:44:26

 

Dere som sier kjørefølelsen suger er helt på jordet, den er ikke dårlig selv om den er annerledes fra cmr2. Det virker som om den største forskjellen er at kameraet beveger seg annerledes, litt tregere liksom. Derfor føles det litt annerledes ut, men det er bare å vende seg til det, så finner du fort ut at det er fullt brukbart.

 

Selv syns jeg lyden var rimelig bra på mitt audigy med A3D og EAX enabled, skjønner ikke helt hvordan folk kan si den er en vits :shrug:. Dårlig lydkort?

 

Nå gleder jeg meg bare til hele versjonen kommer, begynner å bli lei av å kjøre mot mine egne tider på de samme banene :)

Lenke til kommentar

her er det som ble fikset med patchen:

 

IV. FIXED ISSUES:

=====================

 

1. Sound effects updated and volume balancing

 

2. Steering wheel support updated to directly drive the car wheel angle

 

3. Force feedback support updated to include car direction spring force feedback

 

4. Low bit rate movies for slower machines

 

5. Track lighting/shadows support fixed

 

6. Track light reflections support fixed in 32 bit display mode

 

7. Better frame rate independance for objects

Lenke til kommentar
Gamer.no skrev en artikkel om denne demoen for flere timer siden. Vi tilbyr også kjapp nedlasting fra vår egen server, og lister opp en rekke mirrors, inkludert den du her nevner. Så hvorfor poster du dette her?

Dette er en av de mest arrogante uttalelsene jeg har sett på lenge. Du fortjener den pepper'n du får (og mere til).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...