Gå til innhold

Colin McRae Rally 3-demo er ute


Gjest Slettet-gjmTLx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-gjmTLx
Gamer.no skrev en artikkel om denne demoen for flere timer siden. Vi tilbyr også kjapp nedlasting fra vår egen server, og lister opp en rekke mirrors, inkludert den du her nevner. Så hvorfor poster du dette her?

 

Eeeh, er du seriøs??

 

Såvidt jeg forstår er denne post'n under "Spill/Nyhetsnotiser" på hw.no's forum. Jeg kunne ikke se at noen hadde opplyst medlemmene på DETTE forumet angående denne demoen tidligere, og brukte noen få sekunder av min tid til å informere flere individer (som kanskje ikke er innom gamer.no) om at den faktisk var sluppet.

 

Visste ikke at det å sette seg inn i alle nyheter som er lansert på ALLE deres sider de siste timene, var en forutsetning for å post'e noe på hw'no's forum!

 

Ber ydmykt om unnskyldning - og tro meg, det vil nok neppe skje igjen.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg forstår er denne post'n under "Spill/Nyhetsnotiser" på hw.no's forum. Jeg kunne ikke se at noen hadde opplyst medlemmene på DETTE forumet angående denne demoen tidligere, og brukte noen få sekunder av min tid til å informere flere individer (som kanskje ikke er innom gamer.no) om at den faktisk var sluppet.  

 

Visste ikke at det å sette seg inn i alle nyheter som er lansert på ALLE deres sider de siste timene, var en forutsetning for å post'e noe på hw'no's forum!

 

Ber ydmykt om unnskyldning - og tro meg, det vil nok neppe skje igjen.

 

Jeg hadde ikke fått det med meg så jeg takker for opplysningen ZiDRoV!

Beklageligvis så vil jo ikke slike nyheter komme her etter den flotte kommentaren fra TST. Og denne personen er att på til en moderator!

Lenke til kommentar
Beklageligvis så vil jo ikke slike nyheter komme her etter den flotte kommentaren fra TST. Og denne personen er att på til en moderator!

Spydigheter trenger vi ikke her på forumet. Jeg er moderator fordi jeg faktisk administrerer dette forumet. Men jeg kan godt forklare min reaksjon litt:

 

Jeg kommenterte dette innlegget fordi vi i Gamer.no legger mye arbeid bak det vi legger ut på siden vår. Når vi da føler at folk bare ignorerer det, og poster de samme nyhetene på forumet, med link til andre sider, pleier vi å kommentere det. Litt for at folk skal se at de kan finne samme informasjon på Gamer.no, og også i dette tilfelle for å fortelle at vi har demoen liggende, slik at dere kan laste den ned med kjempehastighet.

 

Når det er sagt forstår jeg at du ikke kunne vite at vi hadde lagt det ut, hvis du aldri besøker oss. Du visste tydeligvis heller ikke at denne delen av forumet tilhører Gamer.no. Greit nok, det har jeg forståelse for, og jeg beklager kritikken. Den var uberettiget.

 

Men nå vet du i hvert fall om en norsk side du kan besøke for nedlasting av demoer, og få daglige nyheter, og annet du måtte ha interesse for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx

At disse URL'ene peker til samme post er kanskje innlysende for mange??

 

1. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=118554

 

2. http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...118554&forum=74

 

Personlige bruker jeg å holde meg oppdatert på de sidene hvor nyhetene som regel kommer først.....så sant det lar seg gjøre. Dette har mest med gammel vane...meeeget gammel vane om jeg må få si det. Og erfaringsmessig er det sjelden norske sider er først ut med noe som helst, med unntak av spesialrapporter selvsagt. I store trekk er norske nyheter innen IT, teknologi, hardware, software, forskning, spill og mye mer - plagiater/oversettinger av utenlandske nyhetsrapporter. Som på sin side er meget fornuftsmessig, siden mange av oss i .no-landet liker å lese norsk. Selv leser jeg like så gjerne engelsk og tysk, som norsk.

 

Dette på ingen måte spesifikk kritikk til gamer.no.

 

Må innrømme at jeg dog ikke står opp tidlig på en helligdag for å fiske til meg de aller ferskeste nyhetene. Og lite visste jeg at post'n skulle bli blikkfang på gamer.no's første side, når adressen klart og tydelig viser: http://forum.hardware.no/blablabla...

 

Som sagt - vil neppe forekomme ved senere anledninger. (Spydighet ikke tiltenkt.)

Lenke til kommentar
At disse URL'ene peker til samme post er kanskje innlysende for mange??

 

1. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=118554

 

2.http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=118554&forum=74

Nei, jeg er klar over at de som ikke vet at hele Hardware.no-nettverket bruker samme forum, heller ikke vet at post-id leder til samme tråd uansett hvilket nettsted du benytter deg av.

 

Personlige bruker jeg å holde meg oppdatert på de sidene hvor nyhetene som regel kommer først....

Okai, du velger selvsagt selv hvor du vil lese nyhetene dine, og hvilke kilder du vil stole på. Det er en mengde gode spillsider på nettet om dagen. Greit, jeg skal innrømme at vi kanskje er noen minutter, eller av og til noen timer etter andre med breaking news, men det kommer også litt av kildekritikk. Vi tar oss litt tid når vi skriver artikler, og sjekker grundig om ting stemmer før vi publiserer det.

 

Vi velger også å prøve å skaffe til veie eksklusive skjermbilder osv. før vi legger ut info om et helt nytt spill eller et produkt. Eksempelvis kunne vi publisert artikkelen om den nye PS2-konsollen en times tid før vi gjorde det, men valgte å vente til vi fikk de første bildene. Og av og til er vi faktisk før alle andre spillsiter med nyhetene, fordi vi oppdaterer hele døgnet. Ikke bare til kl. 16 som mange andre nettsteder, hvor folk jobber fast fra 8-16. De oppdaterer med pressemeldinger sendt ut 16:03 først neste dag.

 

Joda, jeg setter ting litt på spissen. Og for all del, jeg skal ikke krangle. Poenget mitt er at Gamer.no ikke er så trege med oppdateringene som noen skal ha det til. De er bare så vant med at norske medier er trege generelt, og er raske med å putte alle under samme kam. Det inntrykket er noe vi i Gamer.no prøver å endre på. ;-)

 

Gamer.no skrev en artikkel om denne demoen for flere timer siden. Vi tilbyr også kjapp nedlasting fra vår egen server, og lister opp en rekke mirrors, inkludert den du her nevner. Så hvorfor poster du dette her?

 

Dette tolket jeg som en spydighet.

Men det var det altså ikke, og det har jeg allerede beklaget. Jeg spurte han bare hvorfor han postet det her, til tross for at vi hadde lagt ut en nyhet om det tidligere på dagen. Han svarte på det, og misforståelsen er oppklart.

Lenke til kommentar

Det blir ofte postet adresser og mye rart her som gamer.no egentlig har dekt fra før, så det er sikkert dette TST reagerer litt på, det var bare uheldig at han først begynte å kommentere dette akkurat under denne tråden.

 

Jeg synes gamer.no er veldig raske når det gjelder spillnyheter, og er fornøyd med innsatsen dem. Alle må huske at gamer.no ikke er gamespot.com.. Eh, hvis det ga noen mening.

 

Det er alltid noen nye nyheter på gamer.no ;)

Lenke til kommentar

Radeon 8500 kortet var eit godt kjøp for over eit år sidan, sidan har eg spelt alle spel på 1600x1200 utan hakk. (Og utan FSAA, men eg føretrekk høg oppløysing.)

 

Uansett, vert spennande å sjå om CmRR3 har nye features og om dei fungerar bra, eller om Colin-spela vert ein ny serie av type "EA Generic Sportsgame 2003 edition". Sjølvsagt begrensa kva ein kan utvikle, men.. :)

 

Eg finn det uansett litt merkeleg at dei ikkje har tenkt ut ei ny løysing for publikum enda. Eg meiner, pappfigurar som stirar ut i lufta overbeviste meg til ei viss grad i Out Run for 17 år sidan i arcadehallen, men i dag står dei ikkje heilt i stil med dei svært livaktige bilane.

 

Uansett var det ein artig demo. :)

Lenke til kommentar

Godt nokon lika den. For min del er det ein av dei største nedturane eg har hatt med bilspel. Alt på menyen såg dette amatørmessig ut, og det fortsatte! Å kjøre i spelet er som å kjøre båt i Vice City. Ikkje kjøre følelse i det heile tatt. Og lyden er rett og slett ein vits. Etter å ha spela CMR2 ein del må eg sei at dette var eit seriøst slag i trynet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...