Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trene opp penis til å bli lengre?

Gjest gunnar_93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går ikke an. du absolutt ha en større penis, kan du snakke med legen din om det, men han/henne kommer nok til å fraråde deg det (med tanke på at det er sinnsykt unødvendig)

Komplikasjoner

Infeksjon

Alle forbehandles med antibiotika, men man kan likevel få infeksjon. Dette er meget uheldig dersom den blir i stort omfang. Man kan da få åpne sår som tilheler med arrdrag og brede arr.

Blødning

Dette er også en uheldig komplikasjon som kan medføre senere infeksjon og åpne sår som tilheler med brede arr.

Nerveskade

Man kan få skade på nerver som styrer følelsen på penisskaftet slik at den vil virke nummen. Dette er vanligvis forbigående, men kan bli permanent.

Ujevnheter

Ved fettransplantasjon kan men få ujevnheter i fettet som sprøytes inn slik at penis kan virke ujevn i overflaten

Lenke til kommentar
Har du noen gang tenkt på hvorfor kvinner i seksbutikker kjøper dildoer og vibratorer med størrelse 18, 20, 24, 30 centimeter?

Newsflash. Vi vil gjerne ha noe å holde i mens vi bruker dildo. Min er sikkert type 40 cm eller noe, og jeg har fremdeles problemer med å få den til å samarbeide noen ganger.

Dessuten skal man ikke stole på en som skriver "seksbutikk".

Lenke til kommentar
Har du noen gang tenkt på hvorfor kvinner i seksbutikker kjøper dildoer og vibratorer med størrelse 18, 20, 24, 30 centimeter?

Newsflash. Vi vil gjerne ha noe å holde i mens vi bruker dildo. Min er sikkert type 40 cm eller noe, og jeg har fremdeles problemer med å få den til å samarbeide noen ganger.

Dessuten skal man ikke stole på en som skriver "seksbutikk".

Haha :p Ja, jeg la merke til en del skrivefeil også.

Ikke bare skrivefeil, men ting som blir nevnt sier klart og tydelig fra at dette er en useriøs svindel-side

"En stor penis er et tegn på mandom"...hehe...så de med små peniser er ikke menn de da?

"Det finnes to slags typer kvinner: De som liker stor pikk og de som ikke tørr å innrømme det" - hva faen?

"Lar deg øke lengden på penisen med 10 cm og omkretsen med 1 cm i løpet av en måned uten operasjon. " - LOL! :!:

Lenke til kommentar
"Det finnes to slags typer kvinner: De som liker stor pikk og de som ikke tørr å innrømme det" - hva faen?

"Lar deg øke lengden på penisen med 10 cm og omkretsen med 1 cm i løpet av en måned uten operasjon. " - LOL! :!:

Jeg foretrekker at mannen har penis fremfor å ikke ha det. That's about it. (Ja, de skal gjerne kunne bruke den og, da... Ellers forsvinner jo hele poenget med penis :p)

Penisen kan ikkenoen som helst måte bli 10 cm lenger. Svamplegemet kan dog tillate ca 1-2 cm ekstra i erigert tilstand. I slapp tilstand kan det være mer, men that's about it. Man vil vel ikke ha en svær pølse hengende og slenge?

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker at mannen har penis fremfor å ikke ha det. That's about it. (Ja, de skal gjerne kunne bruke den og, da... Ellers forsvinner jo hele poenget med penis :p)

Penisen kan ikkenoen som helst måte bli 10 cm lenger. Svamplegemet kan dog tillate ca 1-2 cm ekstra i erigert tilstand. I slapp tilstand kan det være mer, men that's about it. Man vil vel ikke ha en svær pølse hengende og slenge?

Er du sexolog? Du virket bare litt pro på dette emnet :p

doctor.jpg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...