Gjest gunnar_93 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Okey, kom over en litt rar side på internett. Har lenge fundert om man virkelig kan TRENE opp penis til å bli lengre. http://enormpenis.com/ den virket litt mistenkelig, men er det noen der ute som har erfaringer med siden eller rundt dette temaet? Lenke til kommentar
Humber Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 LOL! Har sett den siden jeg også, men det er bare bullshit da :!: Du kan ikke få lengre penis Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det går ikke an. Må du absolutt ha en større penis, kan du snakke med legen din om det, men han/henne kommer nok til å fraråde deg det (med tanke på at det er sinnsykt unødvendig) Komplikasjoner Infeksjon Alle forbehandles med antibiotika, men man kan likevel få infeksjon. Dette er meget uheldig dersom den blir i stort omfang. Man kan da få åpne sår som tilheler med arrdrag og brede arr. Blødning Dette er også en uheldig komplikasjon som kan medføre senere infeksjon og åpne sår som tilheler med brede arr. Nerveskade Man kan få skade på nerver som styrer følelsen på penisskaftet slik at den vil virke nummen. Dette er vanligvis forbigående, men kan bli permanent. Ujevnheter Ved fettransplantasjon kan men få ujevnheter i fettet som sprøytes inn slik at penis kan virke ujevn i overflaten Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det funker, men selve målene siden hevder øvelsene gir, er mildt sagt overdrevet. Over 2 cm på 3 måneder? No way. Prøv 1-2 år Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva med at en av dere tar på dere oppdraget med å forsøke? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har du noen gang tenkt på hvorfor kvinner i seksbutikker kjøper dildoer og vibratorer med størrelse 18, 20, 24, 30 centimeter? Newsflash. Vi vil gjerne ha noe å holde i mens vi bruker dildo. Min er sikkert type 40 cm eller noe, og jeg har fremdeles problemer med å få den til å samarbeide noen ganger. Dessuten skal man ikke stole på en som skriver "seksbutikk". Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Den 40 cm (!!) leke-kanonen din hadde nok gått rett inn hadde du vært en litt større entusiast. Poenget er at damer klarer å svelge det meste med musa si. Det er større fordeler med stor pikk enn hva en gjennomsnittlig pølse kan skilte med. Kjedelig å alltid måtte fingre dama. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Må du alltid fingre damen din er du altfor dårlig i sengen. Kanskje du skulle engasjere deg? Den er så lang fordi den er tosidig Jeg setter større pris på samleie. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har du noen gang tenkt på hvorfor kvinner i seksbutikker kjøper dildoer og vibratorer med størrelse 18, 20, 24, 30 centimeter? Newsflash. Vi vil gjerne ha noe å holde i mens vi bruker dildo. Min er sikkert type 40 cm eller noe, og jeg har fremdeles problemer med å få den til å samarbeide noen ganger. Dessuten skal man ikke stole på en som skriver "seksbutikk". Haha Ja, jeg la merke til en del skrivefeil også. Ikke bare skrivefeil, men ting som blir nevnt sier klart og tydelig fra at dette er en useriøs svindel-side "En stor penis er et tegn på mandom"...hehe...så de med små peniser er ikke menn de da? "Det finnes to slags typer kvinner: De som liker stor pikk og de som ikke tørr å innrømme det" - hva faen? "Lar deg øke lengden på penisen med 10 cm og omkretsen med 1 cm i løpet av en måned uten operasjon. " - LOL! :!: Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 "Det finnes to slags typer kvinner: De som liker stor pikk og de som ikke tørr å innrømme det" - hva faen?"Lar deg øke lengden på penisen med 10 cm og omkretsen med 1 cm i løpet av en måned uten operasjon. " - LOL! :!: Jeg foretrekker at mannen har penis fremfor å ikke ha det. That's about it. (Ja, de skal gjerne kunne bruke den og, da... Ellers forsvinner jo hele poenget med penis ) Penisen kan ikke på noen som helst måte bli 10 cm lenger. Svamplegemet kan dog tillate ca 1-2 cm ekstra i erigert tilstand. I slapp tilstand kan det være mer, men that's about it. Man vil vel ikke ha en svær pølse hengende og slenge? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ikke tenk på det en gang. Det er fake. Like ekte som de YOU ARE THE 1000000th VISITOR skiltene som poper opp på noen nettsider. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 "Det finnes to slags typer kvinner: De som liker stor pikk og de som ikke tørr å innrømme det" - hva faen?"Lar deg øke lengden på penisen med 10 cm og omkretsen med 1 cm i løpet av en måned uten operasjon. " - LOL! :!: Jeg foretrekker at mannen har penis fremfor å ikke ha det. That's about it. (Ja, de skal gjerne kunne bruke den og, da... Ellers forsvinner jo hele poenget med penis ) Penisen kan ikke på noen som helst måte bli 10 cm lenger. Svamplegemet kan dog tillate ca 1-2 cm ekstra i erigert tilstand. I slapp tilstand kan det være mer, men that's about it. Man vil vel ikke ha en svær pølse hengende og slenge? Er du sexolog? Du virket bare litt pro på dette emnet Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Er du sexolog? Du virket bare litt pro på dette emnet Jeg vil heller kalle meg selv opplyst. Men jeg har tenkt tanken om å bli en ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg