Gjest Slettet+8974354 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei! Jeg så at Cooler Master Storm Sniper var på tilbud til 1149,- hos Komplett. Jeg vurderer sterkt å kjøpe det, men jeg har noen spørsmål om kabinettet; 1) Jeg vil helst ha røde vifter, noe som ikke leveres i kabinettet, kan jeg da skifte ut de medfølgende viftene og fortsatt bruke vifte/LED kontrolleren? 2) Vet noen hvor mange flere ekstra vifter(I bunn og på siden, de som ikke følger med) man kan koble til vifte kontrolleren (De ekstra viftene blir uten LED)? 3) Noen som har noen negative opplevelser med dette kabinettet? Jeg går utifra at kabinettet får plass til det meste (har nemlig ikke kjøpt HW enda ). Takker for svar God Jul Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 1) Det tror jeg du skal kunne gjøre, men er ikke sikker 2)Du kan ha to på sidene av kabinettet, og 1 i bunn. Det vil si at du kan montere tre ekstra vifter på kabinettet. 3) Har bare posetive, men kunne egentlig tenkt meg ett større kabinett nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Tror ikke jeg trenger noe større kabinett, må sage litt i skrivebordet for at det skal få plass under xD Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 hehe, kabinettet er veldig stort det. Eneste problemet er at PSU står iveien for det nedesrte PCI express sporet til Rampage 2 extreme med mindre du har vannkjøling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hmm, hvilken PSU har du? Skal kjøpe Corsair HX650 W tror jeg. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 GameXstream 700W Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Satser på at det går bra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå