zZzZz Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg tør påstå at Linux-forum-brukerne er dårlige lyrikere (vet ikke om jeg er den rette til å prate om det, dah... )... Dere er trege med å skrive vers:) Men som sagt, vi skal snart få lagt ut en liten pekepinn på hvordan melodien er, mange som var usikre på den.... Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Klette er den mest modige hittil... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Bare schleng opp en brukbar melodi Ikke en "blandingsrase" Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hva er forskjellen på "Hvor hen du går i li og fjell" og "Norge i rødt, hvitt og blått"? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Godt spørsmål. Blir uansett forvirret når det står at det er en blanding Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Beklager at det tok så lang tid å få opp den melodien... Ble litt trangt med tid idag (og igår, for den saks skyld), for jeg ble konfirmert idag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå