Gå til innhold

Viktig! Ny Linux-sang!

Anbefalte innlegg

AMDfan og meg (zZzZz) har begynt å lage en ny Linux-sang.

Melodien er en kombinasjon av "Hvorhen du går i li og fjell" og "Norge i rødt, hvitt og blått". Vi har laget ett vers, og vi oppfordrer resten av Linux-forum-brukerne til å skrive flere. Kan bli moro, det, til slutt... :)

Her er førsteverset:

Hvorhen du går mot PC-en din,

du kjører ikke Windows, vel,

du gjør vel ikke det.

Nei, du må kjøre Linux, du,

fritidsproblemer er du sikret mot,

de neste tretten år. # Artig rytme...

Confing av X, wine, Samba og dill,

kan ta noen timer og netter av og til.

Men gi ikke opp dine planer,

du skal se at tilslutt blir det flott.

Innspilning ordner jeg og AMDfan med.

NB! Alle versene må være ferdig til søndag, for AMDfan drar tidlig tirsdag morgen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det var et prosjekt tidligere som het Free Music Public Licence (FMPL), men tror det hele har rent litt ut i sanden... Tar seg vel ikke helt bra ut å nekte folk å kopiere denne, eller sample deler av den :p

Keep up the good work, guys :)

edit: skriveleif

Lenke til kommentar

Ble veldig merkelig rytme på denne, husker ikke melodien helt, men skal vel kanskje passe....

Trengs videre utvikling,,,, :wink:

KDE, Gno-o-ome, 

Fluxbox, Open- Blackbox.. #sakte

Ja det er noen av valgene,

med linux så er valget ditt,

nei ikke no microsoft dritt.

Waimea er jo også bra, 

men k3b det må man jo ha.

Lenke til kommentar
AMDfan og meg (zZzZz) har begynt å lage en ny Linux-sang.

Melodien er en kombinasjon av "Hvorhen du går i li og fjell" og "Norge i rødt, hvitt og blått".  

Minn meg på hvordan kombinasjon av "Hvorhen du går i li og fjell" og "Norge i rødt, hvitt og blått" går igjen :lol:

Lenke til kommentar
Dette forsterker bare troen om at Linux er et fjortis OS!

Bare gi opp! De fleste "Linux-brukere" her, kjører en partisjon med Windows eller bruker winex, dere klarer dere ikke uten Windows, dere må innse at dere er slaver for Microsoft dere og!

Hele PC'en styres av Microsoft og IBM, 2 forferdelige selskaper, skift heller plattform til Amiga eller til og med Mac.

Tror det er på tide noen oppretter et Amiga-Forum snart. Skjønner ikke vitsen med postene dine, kjøleren.

Lenke til kommentar

Kjøleren, kan du ikke dra deg til h****** ut av dette forumet ? Du poster ikke noe Linux-relatert, du har værre kunnskaper om Linux enn samtlige 14tisser som måtte ha det innstallert på en annen partisjon, du skriver off topic og er sikker ikke engang klar over at dette forumet faktisk blir kjørt på Linux. Du kan bare gi opp. Du kommer aldri til å bli akseptert her før du har peiling hva du skriver om, holder deg til topic, og faktisk forstår at dette ikke er et amiga-forum!

Lenke til kommentar
Ble veldig merkelig rytme på denne, husker ikke melodien helt, men skal vel kanskje passe....

Trengs videre utvikling,,,,  :wink:  

KDE, Gno-o-ome, 

Fluxbox, Open- Blackbox.. #sakte

Ja det er noen av valgene,

med linux så er valget ditt,

nei ikke no microsoft dritt.

Waimea er jo også bra, 

men k3b det må man jo ha.

Det er litt semifeil i rytmen der ja, men vi ordner det før inspilling :D

Lenke til kommentar
Dette forsterker bare troen om at Linux er et fjortis OS!

Bare gi opp! De fleste "Linux-brukere" her, kjører en partisjon med Windows eller bruker winex, dere klarer dere ikke uten Windows, dere må innse at dere er slaver for Microsoft dere og!

Hele PC'en styres av Microsoft og IBM, 2 forferdelige selskaper, skift heller plattform til Amiga eller til og med Mac.

Du har så rett , så rett. At jeg ikke skjønte det før nå at MAC er tingen , pc er bare dritt. du har virkelig ledet meg på riktikge veier , du er en åndelig veileder og du har vist meg "Gud". :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...