jocke Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hei, Om jeg poster et innlegg på én maskin, så er den markert som lest på den maskinen, men markert som ulest på andre maskiner (logget inn som samme bruker). Jeg kan ikke huske at det var slik for en stund tilbake. Virker derfor som om det brukes cookies for å holde styr på dette? Stemmer det? edit: Jeg klarte jo selvfølgelig å poste denne på feil plass. Flytt den gjerne til 'Tekniske tilbakemeldinger' (link) Endret 23. desember 2009 av jocke Lenke til kommentar
jocke Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Jeg ser nå at dette faktisk gjelder alle tråder hvor jeg har postet et innlegg (aka befinner seg under 'Mine innlegg'). Så jeg trenger ikke være den siste som har svart i posten, for at dette skjer. Det skjer ikke når jeg leser tråder/innlegg via 'Siste 24 timer'. Da oppdateres det på samtlige maskiner. Har ikke sjekket i 'Siste 24 timer' på de aktuelle trådene det skjer i 'Mine innlegg' riktignok. edit: Ser også at dette kanskje er relevant med https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1181522 ? Endret 23. desember 2009 av jocke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg