jackoksen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Etter jul har jeg tenkt å gå til innkjøp av noe som høres bedre ut enn de innebygde høytalerne på diverse lydavspillere jeg har i heimen... Har tenkt på både miniannlegg (forsterker og høytalere), og aktive høytalere grunnet plassmangel. Tror valget har falt på aktive høytaler, men vil gjerne at noen kan fortelle meg hvorfor Prisklassen blir vel maks 5.000 om noen har tips til gode kjøp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 KRK leverer gode aktive studiomonitorer. Designet ser også godt ut. Hvorfor? God, nøytral lyd for den kritiske lytter! Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Hm, interessante greier det der. Takker for svar ihvertfall! Har du erfaring med dem fra studio eller hjemme eller liknende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har hørt dem i et studio, men de byr nok på gode opplevelser også hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå