hallthor Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei. For tida brukar eg ein acer aspire x3200 pc med vista, men då eg ein dag skulle installere den nyaste skjermdrivaren til Nvidia og det var begynnt å installere, klikka det og pc'en måtte restartast. Men etter dette fekk eg aldri på igjen maskina (also, kom ikkje inn i windows). Har prøvd det meste for å fikse dette, men endte til slutt opp med 1 løysing, å reformatere. Eg har bestemt meg for å installere windows xp i staden, ettersom eg likar dette operativsystemet mykje bedre enn vista, og for så vidt også win7. Så det eg har gjort då, er å sette maskina til å boote frå cd romet. Etter dette kjem det opp "trykk på ein knapp for å boote frå cd" og deretter begynne pc'en å laste inn filene. Men probleme mitt nå er at etter dette får eg berre fram ein feilmelding som seie: "Det er oppdaget eit problem, og windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskinen. Hvis det er første gang du ser denne stoppfeilmeldingen, starter du datamaskinen på nytt. Hvis feilmeldingen vises på nytt, gjør du følgende: utfør virussjekk på datamaskinen. fjern alle nylige innstallerte harddiskstasjoner eller drivere for harddiskstasjoner. kontroller at harddiskstasjonen er riktig konfigurert og avsluttet. Kjør CHKDSK /F for å se etter skader på harddiskstasjonen, og start datamaskinen på nytt. Teknisk informasjon: *** STOP: 0x0000007B (0xF78D2524, 00xC0000034, 0x00000000, 0x00000000)" Eg står fast her. fint visst noken kan hjelpe takk Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Last ned PC WIZARD, post bilde av den, eller finn ut hvilken chipset du har. Du mangler AHCI driver, så du kan prøve å slipstreame chipset driver inn på en ny xp dvd, med nLite! En annen løsning er "Configure SATA as [iDE]" i bios/setup, hvis du finner det valget i bios da! Lenke til kommentar
hallthor Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Hei. takk for svar ask99 Det går nok ikkje an å laste ned PC WIZARD sida eg ikkje kjem lenger enn te loading screan til windows vista Men visst eg mangla AHCI drivar, skal ikkje det stå i feilmeldinga og? Går det an å legge inn drivar på ein kjøpt xp dvd altså? Men i Biosen min finner eg berre valga: Product information, standar CMOS features, Advanced bios features, Advanced chipset features, Integrated peripherals, power management setup og PC health status. Endret 24. desember 2009 av hallthor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå