Gå til innhold

Syk i jula... Gode spill til svak pc?

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå har jeg blitt syk, og sitter hjemme å sturer uten en dritt å gjøre. Jeg tenkte at et godt dataspill sikkert kan hjelpe litt nå som jeg bare sitter å kjeder meg.

Noen som sitter på noen gode spill de har lyst å dele? Sluker alt, så lenge det er gøy, og ikke krever alt for mye av pcen min. Har en E4500 klokket til 2.75 Ghz, 3 gig minne, og Geeforce 8500 GT.

:)

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stort sett det meste som er gøy, men rollespill/strategi og generelt spill med historie er vel det beste. Sånn hvor man styrer en eller flere personer gjennom en historie.

Før har jeg spilt FF (1,2,7,9) og digga det. GTA er alltids fett, Rollercoaster Tycoon var fett før det ble kjedelig, Fable var litt kult, AOE 2 (seff), Assassins Creed og Tibia. Og Starcraft/Red Alert selvfølgelig :cool:

:)

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Hei. Kjedelig å være syk i julen.

Noen forslag til tidsdrivere:

Sandbox:

OpenTTD (TTD=Transport tycoon deluxe)

Evil Genius (komplisert)

Cities XL

FPS

Team fortress 2

Left 4 dead 2

Portal (singleplayer)

Battlefield 2 eller 1942

Half life 2

Half life 2 episode 1 og 2

Bil:

Burnout paradise

Stripen på sidene får du fjernet ved å gå inn på instillingene i Nvidia kontroll panalet.

Lenke til kommentar

Avencast: Rise of the Mage

fantastisk spill som ikke krever så alt for mye. Hadde den optiske enheten på PC-en min fungert skulle jeg spilt det på nytt, selv :D

Om det skal kjøpes vil jeg også tro det er gange billig. Det er ikke veldig kjent, men det burde definitivt være!

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Rollercoster tycoon har spilt 1-3 ,

du har et gammelt gammelt spill kalt tibia som er insane bra !

du har en type OT Opentibia, da er det private server som du har 10* xp til 1000000000* xp ..

Dragon Age: Origins

Counterstrike source/1.6

S.t.a.l.k.e.r -clear sky

Lenke til kommentar

Kommer nå rundt jul, HistWar: Les Grognards lar deg spille fulle slag med opp til 50 000 modeler, på kart opp til flere hundre kvadrat kilometere, tilpass hærene du bruker til din stil, spill flere av de største slagene sett i europa fra 1805-1814, spill hvilket somhelst land, enten på frank side eller alliert side. Legg planer utfør planene, vinn slag.

http://www.histwargames.com/boutique/lang-en/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...