Gå til innhold

Spillejobber under 18 år


kallepetrus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det varierer veldig hvordan sånt fungerer. Noen steder tillater det, andre ikke.

 

Men! Det viktigste dere kan gjøre er å ikke sitte på rompa. Det er sjeldent man blir oppdaget/oppringt uten å gjøre noe selv. Legg ut musikk på Urørt og Myspace. Reklamer på blogger og til kjente. Ring rundt til steder som har konserter. Vært aktive! Delta på UKM og sånt og, det gjelder å vise seg frem!

 

Og husk, en gig er en gig, uansett hvor den er. I starten gjelder det å ikke ha så høye krav. Ikke regn med å få betalt. Vært åpne og ikke minst, ikke vært kravstore og arrogante. Det hjelper lite.

 

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for hjelpem! :D

Men nå skal jeg spore av litt, det er jo min tråd uansett :p

viss vi skal spille inn hva trenger vi egt for å gjøre det veldig enkelt ?

og viss vi skal ta opp når vi spiller et sted igjennom miksebordet hva trenger vi da ? en sånn båndopptaker ellerno ? gjerne med link til både selve boksen og info om den:D

Lenke til kommentar
Takk for hjelpem! :D

Men nå skal jeg spore av litt, det er jo min tråd uansett :p

viss vi skal spille inn hva trenger vi egt for å gjøre det veldig enkelt ?

og viss vi skal ta opp når vi spiller et sted igjennom miksebordet hva trenger vi da ? en sånn båndopptaker ellerno ? gjerne med link til både selve boksen og info om den:D

 

Hm... Dette er jeg ikke veldig kjent med. Det går jo an å forhøre seg i musikksjapper og lignende? Evt. hvis dere har en ungdomsklubb eller lignende i nærheten som har mulighet for å hjelpe dere med sånt. Vet det finnes flere steder i Norge som har opplegg for at lokale band skal ha øvingslokaler og mulighet for opptak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...