Gå til innhold

Problem med 360

Patney

Anbefalte innlegg

Jeg satt akkurat og spilte Mass Effect da skjermen plutselig ble svart og lyden forsvant, men selve maskinen var på og det var ingen røde lys. Så slo jeg den av og på, og den vanlige introscenen spiltes av med lyd og bilde, men bare i et par sekunder før bildet ble helt rart og ødelagt i et lite øyeblikk før skjermen ble sort igjen og lyden ble slått av. Er dette et kjent problem? For det ser ikke ut til at jeg har fått RROD, kanskje maskinen bare trenger å stå avslått litt?

PUH den virker igjen nå! Får håpe det bare var et engangstilfelle!

Vent, det skjedde igjen...

post-122579-1261582968_thumb.jpg

JULEGAVE FRA MICROSOFT

"Kundeinformasjonen du har angitt, stemmer ikke overens med noen eksisterende adresse. Hvis du vil gå videre med forespørselen, ber vi deg lese gjennom opplysningene og gjøre ett av følgende:

Rediger kundeinformasjon for å endre de opprinnelig oppgitte dataene

Kontakt kundestøtte på telefon for å jobbe med en kundestøtterepresentant og fullføre forespørselen"

Jeg får dette hver gang jeg prøver å bestille reparasjon over nettet, hva faen er galt? Adressen jeg har skrevet inn er jo helt riktig.

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den informasjonen du har gitt som adresse og navn må stemme overens med det du har gitt i butikken når du kjøpte den. Jeg fikk heller aldri til det der så jeg ga opp og ringte. Du har fått 2 fine julegaver fra microsoft nå. Tviler på at de kommer å henter noen xbox nå før etter nyttår. Har du flaks så kommer de kanskje mellom 3. og 6. dag jul.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ett stykke trolleinnlegg, samt en kommentar, er fjernet fra tråden.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

EDIT: Noen flere innlegg som fortsatte OT-diskusjonen er fjernet.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Veldig synd at du fikk den ringen nå :thumbdown:

Hvor gammel er Boxen?

Bare et år. Det var også den perioden hvor de solgte 60 GB-modellen for 1999. Jeg var ganske glad for å få ny konsoll, så jeg fortet meg å kjøpe en på Elprice (etter å ha blitt skuffet over tomt lager på Elkjøp), og når jeg hadde startet opp maskinen la jeg merke til at Elprice gav meg 20GB-modellen. Det var litt surt da Expert rett ved siden av solgte 60GB-modellen til samme pris også... Men det jeg prøver å si er at siden jeg fikk "feil" modell, kanskje min maskin hadde litt eldre chipset.

Edit: WTF. Den funker igjen nå... Bør jeg forvente at den RRoDer snart, eller kan det hende den faktisk er "fikset"? Nei, den er virkelig ødelagt. NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGH

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er ikke unormalt at den virker noen få minutter når den får hvlit seg, men etter beskrivelsen din høres det ut som et typisk RRoD-tilfelle. Er nok bare å belage seg på noen uker uten X360-maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...