Vengance Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei Jeg kobler PS3 til tv'en via en HDMI - DVI. Jeg visste på forhånd at jeg ikke ville få noe lyd. Så jeg kjøpte en minijack .. Men hadde selvføllgelig kjøpt feil .. Den går ikke inn i min PS3. Så lette jeg i innstilingene til PS3 fant at det går an å få lyd med SCART .. Har tatt på disse innstilingene men det ser ikke ut til å fungere .. Noen som kan hjelpe ? Takk på forhånd ! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Mener at det går ann og få lyd via optisk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Du må bruke den ledningen som følger med, og så plugger du inn den hvite og røde lydkabelen på den inn i tv-en. Da må du nok forandre i lydinnstillingene på PS3. Men har du ikke HDMI på tv-en ? Endret 23. desember 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Vengance Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Nei desverre den støtter 1080i Endret 23. desember 2009 av Vengance Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nei desverre den støtter 1080i huh? Du kan legge lyden via den røde / hvite pluggen, eller optisk. Lenke til kommentar
Vengance Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Nei desverre den støtter 1080i huh? Du kan legge lyden via den røde / hvite pluggen, eller optisk. Den optisk kan vi vel glemme .. Men hvor skal jeg plugge den rød og hvite ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 TVer med DVI-tilkobling pleier å ha et par kvinnelige plugger på baksiden som kabelen skal passe i. Hvorfor bare glemme optisk, btw? Lenke til kommentar
Vengance Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 TVer med DVI-tilkobling pleier å ha et par kvinnelige plugger på baksiden som kabelen skal passe i. Hvorfor bare glemme optisk, btw? Må gå å kjøpe og alt det der :S Hva mener du med kvinelige AV1 Til AV4 Eller lyd RGB1 ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Når nevnte jeg noe om AV1 til AV4 eller RGB1? Skjønner ikke helt hva du vil frem til. Lenke til kommentar
Vengance Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Når nevnte jeg noe om AV1 til AV4 eller RGB1? Skjønner ikke helt hva du vil frem til. Hva mener du med kvinelige plugger ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Du har hannplugger og hunnplugger. Det ene plugges inni det andre. Jeg er ikke her for å fortelle hvordan babylaging foregår, håper du forstår tegninga. Lenke til kommentar
Vengance Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Du har hannplugger og hunnplugger. Det ene plugges inni det andre. Jeg er ikke her for å fortelle hvordan babylaging foregår, håper du forstår tegninga. Men hvor er disse pluggene da ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 De må du nesten finne selv. Kablene ser sånn ut: Bak på TVen din kan det se slik ut: (nede til høyre) Lenke til kommentar
Vengance Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) De må du nesten finne selv. Kablene ser sånn ut: http://store.generalsales.com/images/CA-RCA-CABLES.jpg Bak på TVen din kan det se slik ut: http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Sony-...connections.jpg (nede til høyre) Ja har det men har det med den gule :S EDIT: Foresten er Tv'en en Hitachi 37PD5200 Endret 23. desember 2009 av Vengance Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Den gule er kun for video. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Narwhals ftw.den sangen ruler. Lenke til kommentar
Vengance Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Den gule er kun for video. Tror jeg ikke kommer til å få lyd .. har prøvd alle mulige løsninger men de var vel umulige ... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Altså du tar den videokabelen, kobler den til ps3, plugger rød og hvit RCA inn i rød og hvit RCA kontakt på tv-en (de riktige er sannsynligvis de som er nærmest DVI), skrur om på noen innstillinger på PS3 (en kamerat gjorde dette, husker ikke helt hvor det var, men det bør ikke være så vanskelig om du leter litt) og kanskje du må stille inn noe på tv-en med tanke på lydkilde, så bør alt fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå