Gå til innhold

hvordan få Beyerdynamic dt 770 pro billigst.

Anbefalte innlegg

som tittelen sier hvordan skal jeg få tak i beyerdynamic dt 770 pro billigst mulig?(nytt)

pappa har adresse i Usa, så om det er billigere å få frakta det fra den adressen til norge er dette en mulighet.

hvilken versjon av det headsettet jeg skal velge trenger jeg også hjelp med ser at det er flere forskjellige ohm på de, jeg skal bruke headsettet med bærbar data.

om jeg ikke for beyerdynamic dt 770 pro billig nok trenger jeg tips til annet headsett.

pris: rundt 1000kr.

headsettett skal brukes til bærbar data.

musikk jeg hører på er rock,metal og punk( ikke death metal, mere som Metallica)

mic hadde ikke vert dumt men ikke nødvendig.

kan både være åpene og lukkede.

fikk tips om Sennheiser HD555, men så leste jeg at Sennheiser headsettene ikke var noe bra for musikk type jeg hører på, stemmer dette?

Endret av moldespurven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beyerdynamic DT 770 Pro anbefales på det varmeste.

Jeg var heldig med kjøpet mitt da jeg trengte headset til digitalt trommesett. Dete var på Supertirsdagen til Netshop, betalte vel 1400 kroner for det.

Jeg hører omtrent bare på metal og headsettet er å anbefale, absolutt!

Lenke til kommentar

Det er 32ohm, 80ohm og 250ohm(tror jeg det var) folk flest kjøper 80ohm.

32ohm er de mest lettdrevne. Men ettersom jeg har lest spiller 80ohm høyt nok på de fleste mp3 spillere.

Har 80ohm selv og de har spilla høyt nok på mini laptopen, og den stasjonære har ikke testa på noen mp3 spillere enda. De beste hodetelefonene jeg har hatt, rett og slett deilig lyd! :) Angrer ikke et sekund på at jeg har kjøpt den har hatt den i et halvannet år. Så anbefales veldig sterkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...