Hjelp!!! Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Kva slags mus er best til speling(ikkje trålaust)? Går det an å overklokke ei mus? Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Best? Tja si det du. Mange bruker IntelliMouse Explorer, andre Logitech mouseman dual optical, noen har konvertert til Logitech MX500, mens andre sverger til MX300 fordi denne er mindre og lettere å styre. Selv bruker jeg Intellimouse Explorer ( har prøvd alle de førnevnte) og synes denne er best - desverre er ikke føttene like gode som Logetech sine så her må man bruke mouseskatez - gjerne sammen med func musematte. Meeeeeeeen egentlig går jeg og venter på at Mystify Razer 2500 skal komme da Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Razor BOOMslang 2.5 Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Nope traskas, den heter Mystify Razer Boomslang 2500: http://razer.tigga.org/ Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Se innlegg over... so what... du skjønte jo hva jeg mente, og da gjode sikkert han som åpna posten det og... Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Kva er Mystify Razer Boomslang 2500, er det ein driver??? Den der intelli mouse explorer, er det den som koster 428KR på psdata? Kva slags musematte anbefalest til den musen??? er icemat noke bra? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kva er Mystify Razer Boomslang 2500, er det ein driver??? boomslang er en mus. Den der intelli mouse explorer, er det den som koster 428KR på psdata? intelli 3.0 ja Kva slags musematte anbefalest til den musen??? er icemat noke bra? ikke hvis du er mye klam på hendene, da må du sitte der med tørke papir hele tia +pluss at matta er litt for høy, ellers glir den jo passe bra. men jeg ville heller valgt func 1030 Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Tja, Traskas - han lurte på hvilken mus som var best til spilling, og du skriver Mystify BOOMslang 2.5..... Siden mystify boomslang ikke er i handelen ennå, så kan jo du umulig mene at dette er den beste musa til spilling - see? Derfor tolka jeg innlegget ditt dithen at du rettet på mitt innlegg - Og DERFOR svarte jeg på det. Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Ops! - Nå så jeg at du ikke skrev mystify boomslang 2.5 men razer boomslang 2,5 ok ok - greit det... selv om det ikke finnes noen mus som heter det heller - den heter Razer Boomslang 2000 Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg vil anbefale Logitech mx 300. Lett, nøyaktig og sklir godt.(Jeg bruker ikke musematte med den) billig er den og. Jeg får hvertfall satt godt med HS på CS med den :smile: . Lenke til kommentar
It's me Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har selv MX700 (trådløs), og den annbefales på det sterkeste. Ligger godt i hånden, pent design, presis, gode og behagelig knapper m.m. Det eneste jeg har å klage på er prisen. MX500 er samme mus utenom at den ikke er trådløs, så jeg ville kjøpt den hvis du ønsker en mus med tråd. Evt er MX300 et godt valg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det er MX500 som er best. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har microsoft explorer 3.0 musa med icemat. funker fint , men det kommer ulyder fra musematta. Ellers er matta god. Lenke til kommentar
resac Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 har selv MX700, den er kjempegod, d er prisen som er det eneste å klage på..... men med kontakter som meg så fikk jeg derre sette me mus og tastatur til 350kr Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg kjøpte intellimouse explorer 3.0 og func 1030 for en måned siden... Nå er både føttene på musa og matta oppskrapt og musa glir dårlig, så jeg forstår ikke hvorfor det er så sinnsykt mange her på forumet (inkl gamer.no) som anbefaler denne kombinasjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå