LBA65 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg sliter med å finne en formel som fordeler antall dager fra en periode med "Start date" og "End date", til antall dager pr. mnd., med desimaler. Takknemlig hvis noen kan hjelpe, Gud skal vite jeg har prøvd selv! Se pdf dokumet: AntallDagerPrMnd.pdf Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kanskje du kan bruke funksjonen DATODIFF. Denne brukes til å beregne antall dager, måneder eller år mellom to datoer. DATODIFF(startdato, sluttdato, enhet) Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Døp om vedlegget fra Book1.txt til Book1.xls . (ikke xlsx). Som filen sier, det er viktig at overskriftene er ekte datoer. Så bytter du bare 01.10.2009 med 01.03.2010 osv osv når den tid kommer. HTH. Beste hilsen Harald Book1.txt Lenke til kommentar
LBA65 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Døp om vedlegget fra Book1.txt til Book1.xls . (ikke xlsx).Som filen sier, det er viktig at overskriftene er ekte datoer. Så bytter du bare 01.10.2009 med 01.03.2010 osv osv når den tid kommer. HTH. Beste hilsen Harald Tusen hjertelig takk Harald!!!! Dette made my day! Mvh Bjørn LBA65 Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Så bra. Takk for tilbakemelding. I ettertid ser jeg at det burde være en knapp som "scroller" kalenderen frem og tilbake i tid, så slipper du innskrivning av måneder i overskriftene. Meld tilbake hvis du skule ha bruk for noe sånt. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå