Ladyalex Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg fikk beskjed igår om at jeg ikke var ønsket boende hjemme lenger. Dette skyldes mange grunner. Forholdet mellom meg og mine foreldre har vært iskaldt i flere år. Det har/er så gale at vi har vært i kontakt med andre for å få hjelp, noe som er nytteløst når det kun er en part som er villig til å gjøre ting bedre. Jeg flyttet hjem igjen da det ble slutt mellom meg og barnefaren, siden jeg holder på med utdannelse. Jeg var på jakt etter en leilighet, før jeg ble kastet ut på dagen. Nå er jeg utrolig stresset med tanke på hva jeg kan gjøre. Jeg har kontaktet sosial kontoret, men venter på at de skal ringe opp igjen. Jeg har en sønn som jeg har annenhver uke. Han er heldigvis hos faren nå så jeg håper at jeg får ordnet en boplass før jeg skal ha han igjen. For øyeblikket bor jeg hos en kamerat. Dette er ikke en god løsning når sønnen min er hos meg og jeg må finne en ny plass og bo. Er det noe jeg kan gjøre som gjør at ting ordner seg noe raskere? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvor gammel er du? Hva med å søke studielån og stipend, og leie en hybel-leilighet (slik de fleste studenter gjør)? Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Hvor gammel er du? Hva med å søke studielån og stipend, og leie en hybel-leilighet (slik de fleste studenter gjør)? Er 21. Studerer ikke for øyeblikket. Jobber i barnehage nå. Holdt på med studier når jeg flyttet hjem. Glemte å nevne det. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Siden du tjener penger så er det jo bare å finne seg et sted å bo. Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Siden du tjener penger så er det jo bare å finne seg et sted å bo. Takk for det veldig gjennomtenkte svaret. men utrolig nok har tingene ordnet seg. Så jeg klarer meg bra =) Fikk tilbud om en leilighet av en jeg kjenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå