Pizzaen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei! Har bestilt en del fra en butikk i dag, og den er levert inn til posten og jeg har mottatt sporingslink. Jeg tenker at siden det ikke er så mange virkedager framover så kommer det til og ta sin tid. Men det jeg lurer på er om post blir fraktet selv om det ikke er virkedag? Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei! Har bestilt en del fra en butikk i dag, og den er levert inn til posten og jeg har mottatt sporingslink. Jeg tenker at siden det ikke er så mange virkedager framover så kommer det til og ta sin tid. Men det jeg lurer på er om post blir fraktet selv om det ikke er virkedag? Nei de blir ikke sendt I helgene eller på mandag eller noe (1 uke dag, det gjorde de I porsgrunn). Men de sender som regel pakkene mandag-fredag. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Så pakkene blir sendt på lille julaften, julaften og første juledag? Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Så pakkene blir sendt på lille julaften, julaften og første juledag? er ikke sikker på hellig dagene.. kan hende at postbudet har ferie.. men er jo travel post traffik så mener de vil sende pakka Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 hehe.. morro.. lurte på akkuratt det samme søkte på google å havnet her. Jeg trudde lørdag var en virkedag? Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 hehe.. morro.. lurte på akkuratt det samme søkte på google å havnet her. Jeg trudde lørdag var en virkedag? Jeg trur ikke det, ettersom Posten ikke tar imot pakker i helgene. oja det stenger ikke mandag som jeg sier.. men om du lever pcn en sein fredag blir den sendt på mandag. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Post blir fraktet på lørdager. Men ikke søndag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Normalt ja, men i år så er 2. juledag på lørdag og det er en helligdag og da er alt stengt også posten vil jeg tro. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 1. juledag er helligdag, samme er 2. dag. Lenke til kommentar
shuffles Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 lørdager er det bare a-post og 1-pakker (ekspress over natt) Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Aldri hørt at lørdager blir posten fraktet.. sendte en pakke for en stund siden men kunne ikke bli sendt før mandag pga det var da de sendte pakkene... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vel jeg har fått pakker på lørdager mange ganger. Kan hende du var for sen for sendingsfristen den lørdagen. Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vel jeg har fått pakker på lørdager mange ganger. Kan hende du var for sen for sendingsfristen den lørdagen. Hmm... sende PCn I retur for reperasjon?? eller angrer han kjøpet?.. Lol seriøst begynner og grine over feil hovedkort... komme hit og sippe til dette forumet hjelper deg ingenting for her for du "INGEN" support. Kan være at du ikke kan sende gaven på lørdag.. men at Gaven blir fraktet.. ettersom de tar inn Fredagens pakker?? Vet ikke jeg Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg mener å ha opplevd at pakker sortert i Oslo på en fredag ble sortert i Tromsø påfølgende mandag. Se på kartet, så skjønner du at pakkene ikke står stille i helgene -det er lang kjøretid mellom de byene... edit: og pakker sortert på din nærmeste postterminal en fredag er stort sett klar til henting på ditt postkontor på lørdag. Endret 24. desember 2009 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Oslo - Tromsø blir sendt med fly. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Oslo - Tromsø blir sendt med fly. Brev og ekspress ja, vanlig pakkepost går så vidt jeg vet ikke med fly. Sto faktisk i dagens Nordlys om postansatte i Tromsø som jobbet overtid med å sortere et forsinket toglass med post (godstog gjennom Sverige til Narvik, vogntog videre derfra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå