Sportive. Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei, tips til forbedringer er ønskelig Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Det er småpent, men forgrunnen gir et litt rotete og tilfeldig inntrykk. Forsøk et annet ståsted på stranden, se om du kan finne noen steiner som kan lede blikket innover. Endret 23. desember 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) En meter til høyre, f.eks. EDIT: to-tre, kanskje Endret 23. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Her var det lite i komposisjonen som fanget min oppmerksomhet. Trenger noe i forgrunn for å lede blikket inn i bildet, eller noe spennende som fanger min oppmerksomhet. Eksponeringen er bra. Fint balansert mellom himmel og jord. Himmelen var forresten veldig pen. Alt i alt et pent bilde. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Vakker natur, gikk meg en fjøretur der for 20 min siden Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Liker bildet, men finner sollyest som treffer åsen i bakgrunnen trekker mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå